annandagen

hejhej ,
idag vaknade jag klockan nio efter ett fåtal timmars sömn , men huvudvärk , jippi . det var som en försenad julklapp eller ? vadå , har jag inte varit snäll iår tomten ? :( . hihi .  jag gick upp och tog en alvedon , de hjälpte inte . jag la mig i sängen igen med mobilen och vred på volymen . aah, gud vad jag har saknat musik i handen ! . jag har nämligen fått en mobil i julklapp ! jag blev helt mållös eftrsom jag var helt berädd på att betala den själv . hade lagt undan pengarna redan . hihi . de var väldit oväntad . så pengarna som jag har kvar nu ska sparas tror jag .. iaf . jag lägger in bilder sen på saker jag fick . jag gick tillslut upp och åt . kollade på lassie. inte så bra . men men . sen busade jag omkring med farmors hund , Inka . världens sötast , alla säger ju så om et husdjur dom känner bra . men seriöst . den hunden är ett mirakel ! , sen vid två , tre så ringde jag mikaela , vi bestämde att vi skulle ses i tbc . så jag bar av ditåt . träffade henn , köpte lite grejer , men jag ångrar faktist mina köp , så jag ska lämna tillbaka . sen måste jag till weekday inne i stan och byta ngr mössor jag fick av bror . ska köpa jeans för pengarna , eller bara spara . vi får se hur det blir . klockan sex tog jag bussen hem . fick gå ngn kilometer , för bussen va ihopblandad och åkte fel . ush vad sur jag va ! att jag glömde mina vantar i mikaelas väska gjorde inte det hela varmare . tillslut kom jag hem och näsan träffades av julmat . tredje dan i rak. misstänker att vi köpte lite för mycket mat . hihi. hela famljen sitter nere med farmor och kollar på körslaget . lite överdrivet program tkr jag .. aja . nu ska jag hitta på ngt , typ ta kort på mina julklappar . jag har kommit på ett eller två nyårslöften . men de får ni veta då ! hihi .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0