är mjölk onyttigt ? :o

hejsan .
åt nyss lite kvällsmat , dvs överbliven middag. det brukar sköljas ner med en rejält mycke mjölk. jag hörde för ngr veckor sen i skolan att mjölk va onyttigt . eller . det va mkt fett i de typ . eftersom jag är den mjölkmissbrukaren som jag är , så fick jag panik . alla omrking mig drack vatten . haha , utpekad . men nyss läste jag på mjölkpaketet att det inte alls var så . visst innerhåller mjölk fett , men bara bra fetter som kroppen antagligen behöver . så jag kan sluta oroa mig . ni vet vad dom säger ? . en liter mjölk om dagen. håller doktorn borta från magen . haha , ironiskt med tanke på att jag förmodligen är laktosintollerant ( eller dur det nu stavas? ). men laktosfri mjölk är seriöst bajs. det smakar grädde . usch usch usch ! sryv till er som nu dricker laktosfri . men själv är min personliga favorit arla egkologisk mellanmjölk . haha , som ni ser så betyder mjölk väldgt mkt för mig . hahahahahhaha , nu kan jag inte sluta garva . hahah .
okej . nytt samtalsämne^ .
idaghade jag sovmorron och fick skjuss till skolan . så sov till åtta . det är inte ofta asså . vi hade matten , vilket har gått mkt bättre sen jag bytte grupp . sen NO och jag och erika fifflade med ellis osynliga bläckpenna , om ni fattar vad jag menar ? haha . sen lunch . när vi hade ätit gick vi till oasen vilket vi typ alltid brukar göra eftersom vår klass regerar kortspelningen . haha , det sitter ALLTID folk från vår klass och spelar kort . tss ,  iaf . oasen var stängd och det var proppfullt utanför , för alla väntade på att marie som var på lunch skulle komma . då ser vi ekman & hagberg komma från nissen med en godispåse . jag och amanda far fram och börjar tigga . haha snarare dra i påsen , japp så beroende är vi . ^ haha . men påsen var blöt och den gick sönder direkt , allt godis låg på golvet . godis värt 40 spänn . haha , alla killar som satt på bnänkarna utanför oasen kom springande och började plocka så mkt dom kunde från golvet . ohygeniskt. så här har man inte världens bästa samvete . men han sa att det var okej varjefall . snällt . men han ska ändå få sina37,50 spänn ngn dag . ahah ;) . sen hade vi franska vilket som vanlit suger . sen engelska där dt kom ngr från friend , så jag ska typ va med på ngn reklamfilm på lördag som filmas i skolan . kulkulkul ! . så ni får hålla utkik om ni ser mig i TV-rutan . haha ,
men smart som man är så glömde jag ta hem anmälningspapprena hem från skolan . så pappa skrev på nån lapp om det . kryssar fingrarna och hoppas. på lördag kväll är det också den efterlängtade fotbollsgalan på nån resturang i enhagen . jag får fråga erika om det . hon är mitt UBS minne som kmr ihåg allt :D , haha . sen HK . vi gjorde kötbullar , eller det blev bara köttfärs för danne kan inte laga mat . hahaha :D . och potatis . och sen en supergod flan som serverades med glass och blåbär . sjuuuuukt gott . sen data . clara va med på den , och de va kul , ja det tidigare inlägget förklarar mina tankar . hahahaha . garvar bara man tänker på det .  sen drog vi hem till clara och va där lite . klottra i hennes badrum . sen gick vi till claras sång . jag fick en bok av henne med en liten hälsning av henne . fin !
nu ska jag avsluta de här inlägget . så ni får ha det bra , mjölchoklad . haha , nu tror clara jag är sur på henne för jag inte är så aktiv . så bästa att jag publicerar nu . tss .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0