dagens

hejsan ,
lägger in ngr snabba dagens.

dagens wanted:
hm , att kevin och alice hamnar i finalen i idol 2008

dagens rekommendation:
hm .. , har inte tänkt ut så mkt . men typ ,,
Yves Rocher . en fin affär i tbc med en massa smink , krämer och lotions . dom har en rejäl rea så kika in där . jag älskar deras produkter !

dagens inköp :


1. Jardins du Monde, shower cream - Brazilian Coffee Beans - Yves Rocher , 25:-
2. Jardins du Monde, gel douche - Orange de florida - Yves Rocher , 25:-
3. klänning , röd med svart rosett - ginatricot , 149:- ( hittade ingen bild )
4. diadem , svart med röd ros - glitter , 59:-

som ni ser så hittade jag inte bilder på alla . men jag tog dom från google , för jag har fortförandei nte fått fatt på kameran. men jag ska fixa den tills på lördag så får ni se den slutgiltiga outfiten för galan.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från jjust

LUCY ÄR SÖÖÖTAAAST I DIADEM !

2008-12-04 @ 19:59:02
blogg http://hhah.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0