datalektion

hejsan allesammans ,
just nu sitter clara bredvid mig på data och aaasgarvar . hon påstår att hon blir lycklig av sin nick jonas musikvideo i mobilen . men hon är för lat för att dårå hämta hörlurar frpn skåpet , så hon blir utan youtube och nick jonas på datan idag . efter datan så ska vi hem till clushan och ha kul . ska äta där också . sen ska hon på ngn sånglektion så då blir det dags för mig att gå hem .
haha , observerade nyss för clara att hon råka skriva på hennes blogg som rubrik : måndag ( är i datasalen ) . hahaha , hon är iqbefriad . vi kanske va tsm i himlen dan dom dela ut IQn . haha , använder de skämtet en del . men de är sköönt  ;) . haha , ingen får misstolka våran relation . hon är min bästavänn och hahahahaha , seriöst man måste andas genom syrgas för att palla våram humor . haha , hon sitter och dunkar min handflata i bordet . så kmr oscar o ba , vad gör ni ? och vi kan in te sluta garva . japp torrt som fan . men i love her anyway . clara är mitt allt och .. vad kan man skriva om en tjej som clara fanny rebecca neander . också nämd som jjust eller http://www.hhah.blogg.se/ . japps , jag ska nog inte fråga er eftersom att ingen av er kan ha suttit i den här positionen när man verkligen inte hittar orden . för det finns ju ingen som clushan my sis .
nu ska jag vara lite aktiv i datan . eller , ja , det blir väl ngt julkort som jag gör på photoshop . palla gör det man ska ? aha , dvs egna ringsignaler till mobilen . coolt , men jag pallar bara inte ;) .

nu ska jag och clara dampa vidar e med vårt roliga betteende . just nu insåg hon att jag klickade ner alla hennes fönster på datan med ctrl f4 . hon kmr lacka och bli utslängs av kurt.

nu måste jag rusa till bussen med c. ha det bra .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från jjust

hmm CTRL F4 -.-

älskar dig <3

2008-12-02 @ 20:47:33
blogg http://hhah.blogg.se/
från jjust

hmm CTRL F4 -.-

älskar dig <3

2008-12-02 @ 20:47:45
blogg http://hhah.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0