japp.

hej där !
idag så ringde inte väckarklockan när den skulle . men jag hann lagom till skolan ändå . vi hade teknik första lektino . jag  . och amanda har gjort en bil som går på luft och vatten och tryck . japps , den äger , nu gäller det bara att få den att gå rakt . ahaha . sen SO och sen så hade vi lunch , ris och dragonfisk . inte världens godaste . sen tog vi tåget till naturhistoriska, vi gick på ngn utställning om luft , sen hade vi lite tid öve , så jag , helena erika & elli smet upp till godisautomaten , haha , där köpte jag en daim . sen tog vi tåget hem . jag åkte med amanda , sanna & johnna . helena & sofia skulle typ med samma tåg . men jag vet inte riktit va som hände med dom . aja , jag kom hem för en halvtimm sen . nu ska jag äta , byta om och lite annat innan jag tar bussen till tibble. inte så långt inlägg , men innan jag sltar så sk jag bara säga grattis till rakel som fylller tonåring idag . GRATTIS !  . så ;) . haha .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från jjust

jag älskar dig mest lucy <3

seriöst, aldrig utan dig,

du är min älskade syster, i love you.

2008-12-03 @ 17:50:43
blogg http://hhah.blogg.se/
från Emma

Min o rakels bil kommer få se ..

0 METER!! :-) Men,men, vi satsade mer på utseendet .. :-)

/ Emma

2008-12-03 @ 18:57:56
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0