fredag

hallå där i stugan .
idag så hade vi sovmorron , och imorse så ringde faktist min väckarklocka när den skulle . men nu gäller det bara att få av den tills helgen haha :P . jag är inte så bra på min väckarklocka , man kan ju tycka att jag borde kunna det ? men jag gick upp och kollade på vakna med thevoice . brykar alltid se på de om jag går upp när jag ska. sen så snappa jag åt min den sista lussebullen och lunkade mot bussen . i skolan började lektionen med engelska. sen matte som gick ovanligt segt . franska som är lika tråkit . fast den här gången körde vi bingo som va någorlunda kul . om man kom bland topp tre så fick man pris . så tar hon upp en plastpåse med mandariner . hahahha . ofta man kommer på idèn . haha . aja , tove fick en av mig. efter det så hade vi kör. det gick bra . men vi ska ändå repa på måndag tisdag och torsdag . det börjar närma sig. sen lunch . inte sååå gott . men duglit , efter lunch så var det dags för NO , inte så märkvärdigt . sen bild . kul , men just nu är det ganska tråkit .. ,
efter skolan så tog jag och clara bussen hem till mig . jag testade de jag skulle ha imrn och det är okej . vi gick in lite på datan . sen måla vi varrandras naglar . och sen så var  det dags för julbak ! vi satt och bakade pepparkakor. haha , fick skrattattack när clara blev behandlad som en treåring . hahahha , precis så som föräldrar gjorde när man va liten . drog upp armarna åt en . knöt förklädet , hjälpte henne att ställa sig upp . medans clara satt och åt deg . hahahahahaha . kommer aldrig glömma synen . det låter bara konstit . men ni skulle ha varit där asså ! . hahha . asså claras och min humor är ofattbar . haha , vi kan garva bara nån säger fiskar . hahahah . kan inte sluta garva . men tiden går ju fort när man har roligt ? så vi gick ner till busstation där vi fick vänta ett tag för claras buss va försenad. när bussen kommit så gick jag hem igen . och plockade undan efter baket. sen gick jag in på datan och här sitter man . spanar in folks bloggar. nu ska jag göra mig reda för en idolkväll . personligen hoppas jag som sagt att  Robin B ska åka ut . han är bra , men in te bra . Alice ska komma tvåa , även fast jag hejar på henne så är Kevin bäst i Idol. men vad tycker ni?
tänkte bara påpeka att folk sett designen på hhah.blogg.se/ . som är claras blogg . hörde från henne att de va många som hade bett henne fixa åt dom , men det va lixom jag som gjorde hennes design för hon kunde inte riktit . men bara så ni vet så är jag mer än glad om ni frågar mig . kan visserligen bara på blogg.se , inte blogspot. men hojta till så får vi se.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från D E N I S E C O L B R A N D

jag tycker robin ska vinna ... eller komma två förresten (a)thihi. Kevin kan få vinna (;

2008-12-05 @ 19:59:00
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0