frostcupen 2008

hej alla galna tomtenissar !
idag vaknade jag omkring klockan elva , sov lite till och gick upp halv ett . städade rummet och fixade med mina nya högtalare som jag fått att fungera. fick skjuss av pappa til hackstahallen i åkerberga för att spela fotbollscup . första matchen var mot vallentuna , rivalerna . vi vann med 2 - 1 , nästa match ÅBK , 0 - 0 , jag gjorde mål från inspark . och målisen boxar klart och tydligt in den i mål . men nj , målet gills inte för att målen nuddde den inte . dåliga dommare !  sen mötte vi SIK , 0 - 0 där med . i finalen möte vi VBK igen . vi ledde i princip hela matchen , sen blåser domaren av till frispark en dm utanför vårt straffområde . men tiden hade redan gått ut . hur som helst gör dom mål . precis då blåser dommaren av , va sur man blir . så det fick avgöras på straffar. första straffen stukar hanna , som stod i mål och ääägde , handen . tråkit . men amanda hoppade in och det gick bra ! moa satte sin straff , men jag och fria missade . i förlode alltså med en straff . surt . men vi kom två och alla spelade jättebra . ingen fick medaljer , men jag fick pris för cupens spelare . kul ^ . lägger in biler . har en massa som pappa tog ;) . lägger in dom tills imorron ;)  när som helst så ropar pappa ner mig till mat , lovar ! japp .preciiiis ;) . hejdå
ha det bra
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från sofia

en fråga bara x)

är det här fotboll, handboll eller vad för aktivitet?

2008-12-16 @ 15:53:02
från sofia

en fråga bara x)

är det här fotboll, handboll eller vad för aktivitet?

2008-12-16 @ 15:53:16

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0