fy på mig. ( SÖN )

hejsan .
idag har jag inte åstakommit nånting känns det som . gick upp . började städa iordning barderoven . sen åkte jag och pappa till tbc och köpte lite smått & gott , mest julpynt . eller ja, bara julpynt . när jag kom hem klockan halv sex började jag städa rummet . och nu är jag nästan klar . jag har fått en massa grejer idag också .jppi . visserligen arv , men bra grejer endå . jag fick högtalare och en radio , som man kan koppla in i datan . en laptop . och nytt simkort . sen fick jag nytt nattdyksbord som hör till mitt rum också . och nu har jag hela garderoben för mig själv :) . men den dåliga nyheten , ja .. laptopen funkade inte . eller , jo . men den hade inte windows installerat . den är väldigt gammal och kanske inte värdens bästa , men den är liten och bra . så vi får se hur det går. sen när jag skulle fixa simkortet , så är min mobil för gammal för det . helt sjukt ! vad sur man blir. aja . man ska va glad för det man har . nu lägger jag in outfiten jag hade på mig igårkväll . men lite andra bilder . var uttråkad , så jag tog kort på lite bra kläder & sånt jag köpt under den senaste tiden .
enjoy !



nya hyllan till nttduksbordet



tröjo till vintern .
svart puma - stadium , blå täby - homerun och enkel sticka kofta - H&M




Jeans från JC



Palestinasjalar från JC och H&M



underlinnen
vitt och blå från H&M , svart och rosarandigt från JC



Simpel svart T-shirt från H&M



smink och hudvårds- produkter .
neccesär från Åhlens , shower gel , coffee & orange från Yves Rocher , Mascara Volume från L'oreal Paris , Concealer från Aco , Ansiktsmask från ?



mitt pyntade fönster

lite roliga saker o ta kort på .

jag skrev detta inlägg igår kväll . men sen försvann llt jag skrev ! eller . internet stängdes ner . men det sprades i utkast . jag pallae inte skirva om . så jag fixade det nu när jag såg att det fanns i utkast . men just nu atar jag med clara och bakar pepparkakor . snrt ska jg till mamma
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från clara

lucys rum finsat <33

2008-12-08 @ 16:27:30
blogg http://hhah.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0