GOOD MORNIN'

hej blogg !
idag gick jag upp ganska tidit , ngn timma sen typ . för idag så ska jag åka till skansen och jobba där med mammas företag . jag kmr tjäna 150 kr / h. yes ! haha  det är ju bra ? men det tråkiga är att jag kanske bara hinner jobba där ett tag , hinner jobba från typ tio till tre . fem timmar , så det blir typ 750 kr. inte illa ! men det är så tyyyypist att allting ska hamna på exakt samma lördag ! idag så skulle jag ha spelat in friends , och sen var det fotbollsfesten , och sen var det ngt ikväll jag inte mindes , haha. diskret ? (A) . hahaha . ingen fattadde de där tror jag , men jag förklarar det imrn bitti . det är blir nog det enda inlägget för idag . eftersom jag kmr hem från skansen byter om och sen så är det festen som gäller. kommer hem ganska sent förmodligen . så jag vet inte om jag kmr ha orken . men juste ja . har ni sett att jag har mixat lite med bloggen ? satt in en iPod och ändrar rubrikerna till vänster ;) . men mer blogg blir det varjefalla imrn . nu ska jag fortdätta borsta håret .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0