gott & blandat

hejsaan !
just nu sitter jag och laddar ö ver bilder tiill datan och packar lite . igår kväll så skrev jag upp ngr nyårlöften . jag vet att man typ bara ha ett . men jag har så mkt jag vil rätta mig med satt . det fick blir såhär . om ngn timme eller så ska vi börja åka till farmor . eller , det är vad vi har planerat . men vi kmr säkert inte komma iväg förens fyra , fem ^ hihi . som vanligt . brukar det blir så för er också ? jag har en massa bilder från igår och från i söndags att lägga in . det kanske kmr mer bilder från övernattningen . jag tog inte så många med mobilen . men det finns på helena kamera och claras mobil också . så tappa inte hoppet . njihi .
 här kmr iaf nyårslöftena :

- ta hand om mig själv bättre . typ äta nyttigare , träna bättre , inte använda lika mkt smink . och isf mineralsmink .
- klara av skolan bättre . eftersom det inte är lång tid kvar tills vi får betyg nu .
- spara mina pengar och inte köpa så fort jag får dom . sparasparaspara !!

okej. de va inte så många då . men de här var lite mer sammanfattade grejer ;)

         
 såhär var det överallt !!     jag på isen . skitfin solnedgång .

    
     clara är en fegis^


 helena och claras matkrig med pytten .
obs ! ät inte efter du sett denna film .
du KMR tappa aptiten .


nu måste jag packa ner det sista .
jag vet inte om jag kmr ha tillgång till data så mkt . eller asså . pappas laptop är med . men jag vet inte hur det blir med nätverken och så . annars ska jag försöka mobilblogga . jag vet inte riktit hur man gör . kan ngn hjälpa mig ?
mobilen har jag på mig dygnet runt . så det är bara att ringa 0733459609 om ni vill ngt .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från clara

hahahfan vad kul det var ! <3

2009-01-05 @ 23:57:05
blogg http://hhah.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0