idolkväll

hejsan allesammans !
idag gick jag upp och ringde cajsa . vi började nämligen 8.05 . egentligen hade vi sovmorron till 8.45 , men vi skulle se på niornas luciaframträdande . cajsa börjar 8.30 varje dag , förutom fredagar , då hon börjar 8.05 . irreterande ! men jag ringer henne . och frågar . för vi började typ samtidit . men hon ba ; nej , vi börjar 8.45 . åååh ! så irreterande! hih . iaf niornas luciatåg var bra . lucian passade verkligen . efter det skulle vi haft engelska . men ist så fick vi pepparkakor och mandariner medans vår lärare läste ngn bok . ingen fattade ngt alls . tss . sen hade vi franska . vi fick se på spöket casper som var dubbad till franska . efter det skulle vi sjunga stilla natt på franska . vår lärare ba : 1 , 2 , 3 , 4 ... , lixom ganska snabbt . i fjärdedelar mer exakt (A) . tss , sen ba jättesakta ; dounce nuit ... haha . vet inte exakt hur den gick memn aja . kulkul . sen kör då vi repiterade inför luciat imrn . mary började nästn gråta . helt seriöst ! det lät super . vi ska lussa i näsby park c och i vaxholms kyrka . kom o kolla ;)
sen hade vi lunch . det va ris / manna -grynsgröt , lax , tacos eller fil . jag tog risgrynsgröt . mumsit ;) . visste ni att man lever längre om man skrattar ? det är tydligen bra för imunförsvaret . det är säkert drf jag lever nu . hah. efter lunchen hade vi NO , fick sluta en kvart tidigare . och eftersom vi hade fått håltimme på bilden så slutade vi drf lite före två . jag och sanna åkte till tbc. och nu så har jag en någolunda komplett önskelista. lägger in den lite senare . när vi yrt omkring där lite så åkte vi hem till sanna och spelade ngt konstit skidspel . kul faktist . sen träffade jag mamma på tåget . jag kom hem en liten stund sen bara . ikväll är det idolfinaleeeeeeeeeen ! jippi . cajsa och anton skulle båda dit . vi får se om jag ser dom i TV-rutan . tss .
vem tror ni kmr vinna i idol då ?
kevin eller alice ? , personligen tkr jag alice har stabilare röst . men kevin är mktmkt bättre . hejar somsagt på alice . men tror att kevin är en given vinnare. dom ska sjunga ett eget val , tittarnas val och sen vinnarlåten 'with every bit of me' . kevin skulle sjunga 'You're the voice' och 'Livin' on the prayer' . alice ska sjunga 'so what' och 'heavens on fire' . japp , bra koll i år , men som sagt . startfältet 2008 -det var väl det bästa startfältet genom tiderna ?^

här har ni dom , öga mot öga i globen.
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0