julstämning

vaknar och märket att jag fortsovit mig .
bravo ! jag har tio minuter tills bussen går , så jag kastar på mig första bästa från garderoben . kutar ut och ser att det har snöat en femtedels av en millimeter . haha , mkt . men ändå , man blir full av energi . jag halkar mig fram till busstationen och hinner med den . glömmer engelskan hemma . en bra start på en bra dag , haha .  på bussen så skulle jag sminka mig , men lilla jag hittar inte min nessesär, men tillslut dyker den upp. när jag kommer till skolan har vi matte . sen SO . och jag hade läst dom sidorna man skulle . så jag kändem ig väldigt efterbliven . men jag hann med . tänkte läsa dom sen ikväll . sen NO där det var lika tråkit som vanligt . sen engelska . vi skulle ha jakob som vikarie i dom första fem minutrarna . sen skulle vi sitta i korredoren och jobba själva . utan lärare . jag hade ju glömt böckerna hemma. så jag kunde ändå inte göra ngt. jag , tara , julia ,  amanda , rakel .. och ngr stycken till . kmr inte exakt ihåg. men vi smyger ner tillmatsalen eftersom vi alla typ svalt . iaf , i matsalen så ser vi att vår engelskalärare och jakob sitter och äter lunch !! men dom såg oss inte . förrens precis när jakob skulle gå och lämna sin bricka. då kunde jag inte hålla mig när alla trodde vi hade klarat oss . så jag ropade på hnm och han kom fram med en enda kommentar ; ni vet att rut satt här förut va ?
haha . sen gick han . rut är nämligen typ den läraren som alla tkr är överdrivet hård . men aja . hon är okej. efter set så gick vi till oasen och körde tecknet på sex pers. det gick ju bra ? haha . sen svenska som gick segt . saml , inte så intressant . sen elevtid där vi tränadep å vårat lucia tåg . sista lektionen fick vi håltimme . eftersom vi skulle ha haft musik . men vi hade våran musiklärare på elevtiden och hade ju musik då ist . satt vi slutade klockan tre . men ändå en seg dag . på lucian tränade vi på hur vi skulle gå . jag börjar bli väldigt nervös med tanke på att jag ska va lucia .. , mhm .
jag och lovisa ska sjunga himlen i min famn tsm . clara som satt och lyssna tyckte det lät bra . men vi får se . men det lät bra iaf . men vi får ingen sovmrgn på tisdag eftersom vi ska träna då med. efter vi slutat så sprang jag osh clara till tåget . vi åkta till tbc där vi träffade erika och helena. det blev ngr inköp . bl.a till fotbollsgalan som är på lördag . vid enhagen ngnstans typ . hoppas pappa vet vart de ligger . haha . korsta finrarna . lägger in i ett annat inlägg vad jag köpte , så det inte blir för mkt ;) .

kvällen ser ut att bli sen . ska julfika och sen är det läxor som gäller.
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0