last one people !

hej .
när som helst så ska vi åka till pappas kompis . kul ! jag har fixat håret och allt de där och sitter klar och väntar . det blir inget inlägg ikväll , för jag har inte listat ut hur man mobilbloggar tyvärr . aja . så det här är sista inlägget för 2008 . jag kmr inte kunna blogga förens imrn eller dan efter det . så gott nytt år på er ! nu måste jag gå .
juste ja ! jag har ett litet nyårslöfte till bloggen :
jag ska försöka att hålla bloggen aktiv tills den fyller ett år iaf , och så ska jag lägga in fler bilder och fler dagens .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från susan & tyra

GOTT NYTT ÅR :DDD

2009-01-01 @ 13:03:39
blogg http://tyrassusans.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0