last one

hejsan bloggen !
jag kom nydushad ur duschen efter att ha tränat . det gick inte bra ! observera inte . haha , jag har ju inte tränat på ngt vecka , så det gick trögt att komma igång igen , plus att jag glömde mina vantar hemma . smart .. ,
imrn ska jag åka till tbc efter skolan för att kolla på en fin klänning tills på lördag. typ ngn jag kan ha på nyår också. vi får se vad det blir . har ingen bild alls i huvet vad jag vill ha . så jag får leta ett tag tills jag vet . har letat lite på nätet , vissa fina för rimliga priser , men ingen som jag verekligen fastnar för.  jag tänkte fråga clara sen om hon ville följa med mig dit , för hon frågade mig om jag kunde följa med henne dit idag , men jag kunde inte eftersom jag hade fotboll , plus att vi slutade klockan två och jagtog tåget direkt hem , aja , en annan historia . men jag får informera den infon till clara när hon ringer , vilket borde vara när som helst om hon håller vårt 'schema' haha . inte för vi har ngt , men hon brukar väl ringa kring nio ngt ? . aja , snart kmr antagligen telefonen börja pipa . av tio samtal vi får hem , så är nio av dom från clara . haha . helst seriöst ! aja , det här är väl sista inlägget för idag , för jag kmr inte på ngt mer o skriva , så jag säger gonatt nu . sussa sött på er . hoppas det snöar rejält inatt . ngn som samtkr ? aja . imrn ska jag upp tidit och äta bra fukost eftersom vi har sjukt sen lunch , halva klassen pallar knappt till elva för vi typ svälter , haha . tortyr för mig som är matvrak .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Emma

vilken fiin blogg :D <3

2008-12-03 @ 21:35:03
blogg http://yamma.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0