lucia

hellujsan !
idag vaknade jag omkring klockan tio .dushade och fixade till mig . sen fick jag skjuss utav pappa till näsby park . kul att träffa alla . vi bytte om i världen äckligaste rum , typ en halvbyggd dush och tvättsal med sand på govlet . ASSÅ BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS ! haha , jag hatar min brorsa . nu km han och byter kanalen när jag kollar på en sjukt bra film , 'apollo 13' . jag hatar hatar hatar hatar hatar hatar honom !!  . :@ , iaf . i näsby pak var det lovisa som va lucia , hon va så himla fiiiiin ! hon passade verkligen som lucia . sen åkte johanna med oss till vaxholms kyrka . det va tydligen västa stora grejen att vi skulle komma . så det va fullsmockat . minst ngr hundra . plus att  de va intäde , plus att folk skäkte en massa pengar ! undrar hur mkt vi fick . elise va lucia , hennes krona va för stor , så hon fick ha den p ngt konstit sätt , så ljusen pekad bakåt , och hela hennes nacke och hår va fullt med stiarin . asså stackan . efter det så fick man åka hem så jag och pappa köpte en julgran som nu står pyntad ee i vardagsrummet . be om ursäkt  om bokstver fattas , men tangentbodet är seegt , men aja . ni får klara er ;) . kommentera gärna mkt mer . måste inte alls va mkt . tänkte ha ngt tema å min blogg . typ mode eller ngt sånt . vad tycker ni ? ^ förslag ? kommenteraaaa ! de behöver inte va ngt märkvrdigt alls . bara kul at veta att folk läser . snat ska jag nog gå och lägga mig . imorrn ska jag spela fotbollscup . elle det är inomhus , så jag kanske sk säg ' futsalls-cup' haha , futsal är samma sak som fotboll , fast man har lite nnurlunda regler när man spelar inomhus , så då ha dom bytt namn . intrssant ? icke , men snart börjar det dra ihop sig tills födlsedgen . guud vad jag längtar . mest för att jag vill veta om jag får mobilen jag fllit för , nämligen sony ericsson w302 . på neyonet kostar den bara 1.364:- två hundra mindre än i thephonehouse , där en kostar 1.449:- .
me love walkman . thih . har ni hört johan palms version av ' the drugs don't work'? . de va den han körde på audition , den är helt otroligt bra och catchig ;) . så jg lägger in hans audition ;) .
ha det bra .



johan palm - the drugs dont work

sov gött
hårdakramar


Kommentarer & tankat
från erika

skriv om mode & dagens outfit (: <3

2008-12-14 @ 10:08:42
från Emma

Jag tycker att Palm sjöng bättre då än nu .. =)

Kram på lucy! <33

/ Emma

2008-12-14 @ 20:25:01
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från jojjo

Johan <3333

De va så synd att han åkte! Han var ju så bra!

Där sjöng han as bra!

// Johanna

2008-12-14 @ 21:39:07

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0