mållös

hejsan .
innan jag börjar skriva så mååååste jag bara säga att coldplay kommer till sverige i sommar !!! JAAAAAAAA , ska verkligen gå på konserten om jag kan . dom är så grymt bra . ni som inte har hört dom , ni måste gå in på youtube o lyssna på ngr låtar . yesyesyeees . blir så otroligt glad asså ! coldplay äääger . ska se hur mkt en biljett  kostar ;) .
fixar det lite senare .
sry för en liten dålig uppdatering . kanske inte . det var bara igår jag inte skrev . men det är ju bara en dag . men nu är man lite van med att skriva oftare . hoppar veerkligen inte att jag håller tappa greppet om de här med blogg . önskar att jag inte tröttnar . men idag så är det tioende december vilket innebär nobeldagen . inte så insatt , men det är juen av sveriges stoltheter , så än sen  . kanske kollar lite . fast jag fattar inte det roliga lixom . aja . men tionde december innebär också att jag fyller år om sex dar . konstit nog längtar jag inte alls . eftersom att jag inte riktit önskar mig ngt . lixom man har vart med om en del födelsedagar . känns inte så jättestort lägre . ifs fyller jag ju tonåring , det låter liten men aja . längtar mer till jul faktist . idag vaknade jag av att nån smällde igen ytterdörrn alldeles för hårt . det var ngn snubbe som skulle fixa ngt med venteleringen om jag inte minns fel . aja . han kom klockan sju vilket var alldeles för tidit för min del eftersom jag hade sovmrg . men jag tog mig upp och åt en rejäl frukost . jag kmr till skolan, hör från pararellklasen som vart där ett tag att hela min klass är nere på tekniken och fixar med bilarna . men det var en del som inte fått reda på de , så vi sju gick ner och de va ju inte de roligaste . men min och amandas bil äger iaf . 15 m ! rekord ;) . i vår klass iaf . men jag tror att oscar o tara kom 18 . men jag vet inte riktit om de stämde. aja.
idag efter lunch började det hända grejer asså . vi hade håltimme på dansen , så sammanlagt hade vi då lunch från 11.15 - 13.25 två timmar och tio minuter det är en del de . då gjorde vi lite olika , tränadep å dansen och lite sånt. sen halv två gick vi till matsalen för att ha vårt uppdansning . men nej ,  den va flyttad . kmr tbx en timme senare . står och väntar nästan en halvimma , men neej . våra läare kmr inte . så vi skulle ta de ngn annan gång . blää. efter skolan så gick jag till expeditionen och skulle testa luciakronor . men guess what ? alla skolans kronor är försmå . grattis lucy! men jagtog den minsta , men mellan huvet o kronan så får jag plats med tre ringrar . läskit eftersom man ska ha levamde ljus också . men när jag kom hem omkring fyra så hjälpte pappa mig o spänna den( det funkade inte när vi pröva i skolan ) . så nu sitter den hyfsat . fast om det är rak så ljusen är stabila så går kronan ner över ögonen . om jag har den lagom så pekar ljusen bakåt  och all vikt ligger på min panna som trycks bak . aja . det är en anna historia . vi får se hur det blir imrn . börjar bli oerhört nervös , men inte för de där med lucia . mest ljusen . vi ska gå i ett trapprum och jag kan inte kolla ner  , då ramlar kornan . vi får se hur det går . haha fattar ni ? 'går' tss^ . inte så kul enligt er kanske ?
nu ska jag fixa lite smått & gott . haha . hemlis. så ni får ha det bra .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Anonym

tara & oscars kom 20 m xD

2008-12-10 @ 18:29:31
från Emma

är det bara jag som får upp att du har lösenskyddad blogg ibland ??

Jaja, kram iaf ( : <3

/ Emma

2008-12-11 @ 17:24:04
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0