mätt & belåten

hej igen ,
nu har jag ätit , det blev lasange som är gott . är typ proppmätt. aja . jag han inte riktit skriva klart på förra inlägget. så jag skriver det lilla sista nu ;) .
okej , på lunchen skulle jag va med på claras datalektion. men vi hade tagit fel på tiden så det visade sig att hon hade data en timme senare än vanligt, men jag såg kurt och bad hnm säga det . och kurt är ju alltid lika schyst av sig .
sen hade vi musik ist för drama . synd med ändå kul , synd för att vi behövde verkligen den där dramalektionen till vår pjäs , för vi gör nämligen abbaminimusikaler . typ en kvart långa. och det tar ju ett tag att skriva en kvarts manus . ahhah. dock roligt för att det är alltid kul att sjunga i kören . haha , vi tränar tills lucian . och jag , lovisa och elise blev lottade till lucior . vi har nämligen tre olika luciatåg . ett på ngt företag , ett i näsbypark och ett i vaxholms kyrka . kul det ska bli. ser fram emot det . nu är det två veckor och en dag till min födelsedag . japp, nedräkningen har börjat . haha.
efter skolan så skulle jag va med anton , men det blev tjaffs om vart vi ska va , så jag tvingade hnm på bussen till hnm ^ . haha , men när vi va där så bestämde vi oss för att åka till täbban innan vi ens kommit till hans hus . så vi gick till tåget. så va vi i täbban ngn timme eller så . sen var det tyvärr dags för mig att åka hem . nu ska jag plugga lite . juste ja ! har ni kollat kenzas blogg ? helt otroligt asså . varje dag till julafton kommer hon lotta ut en julklapp typ . som en kalender och dagens pris var ett presentkort på H&M laddat med 1000 kr !! helt sjukt asså. jag anmälde mig till tävlingen. tror inte jag kmr vinna eftersom i förmiddags så hade redan 4000 anmält sig. och ja , undrar hur många som tävlar ! kmr säkert inte vinna nåt , häder inte så ofta . eller rättare sagt aldrig , men man kan ju alltid hoppas . bara en kul grej att va med och tävla . gör det du också ;) . haha eller nej , jag bara skämta , då är det ju mindre chans att jag vinner "/ . haha humor :D .
nu ska jag plugga lite . om jag kan tvinga mig själv att göra det .

jag uppskattar kommentarerna . men snälla . om du läser så är det bara att skriva ngt litet . måste inte vara värsta dikten eller omdömmet elr ngt . bar kul att ha ngt att tiitta på . i don't judge ;) . jag va inne på denise och julias bloggar . och herregud vad dom får kommentarer . snälla . om ni lovar att kommentera mer så lovat jag att blogga mer ;) .
jag tkr jag har gjort ett bra jobb . för jag har haft bloggen i .. vad kan det vara ? . tre veckor , och nästan varje dag har jag faktist bloggat :P . sen så kollade jag¨på min statestik , och gissa vad ? den 15 november hade jag 163 besökare . det var samma dag som bloggen skapades ;) . så min blogg är allltså exakt sexton dagar ;) . coolt . det låter inte så mkt . men det känns som om jag har bloggat i åratal . säg till om ni tkr jag borde blogga om mer intressanta saker . eller om inläggen är för korta / långa . försöker att förbättra den så mkt som det går .

dagens wanted:
flygbiljetter till indien , 6000 kr st. en sorglig historia

ha en bra måndag av de två minuter och sex timmar som är kvar av måndagen . haha
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0