mellandagsKAOS

hej på er , alla läsare !
som sagt har min blogg börjat rulla på här igen . alla kanske inte vet de , men ja . nu har jag börjat igen ;) .
jag var inne istan idag och köpte ett par uursnygga jeans för 400:- , cheap monday . köpte dom på weekday . dock inte på rean , men jag är ändå nöjd . bilder kommer i nästa inlägg ;)
inne på weekday så var det fullsmockat med folk som knuffades och trängdes . på alla tre planen , kläder överallt ! jeansen som skulle legat vikta och staplade låg skrynklade i högar . helr otroligt . synd att jag inte fick nån bild på de ! de va väldit jobbit att vara där , för de va sneda speglar , så de kändes som om golvet lutade . uhwä ! läbbit . men det var värt det.
ja , inne i stan så blev det bara ett inköp för min del . bror köpte en jacka . den va faktist riktit snygg om jag ska var helt hundra. lunch åt vi på TGI Friday . mums. sen kollade vi lite på NK's traditionella skyltfönster . vilken besvikelse ! förra årets var mycke bättre . hur som helst , efter de drog vi oss hem . och här sitter jag . vet inte exakt vad jag ska skriva . imorron kmr helena , tove och clara . jag borde ringa dom och se hur det blir med allting :) .
japp . jag tar nog och gör det nu .
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0