nu ger jag upp

hejsan igen ! nu var det länge sen .
jag har tröttnat lite på bloggen och inte pallat skriva . så jag sa nej ett tag för jag visste att jag skulle "suktas" och sen längta tills jag får knappa på tangentbordet hur mycket jag vill. njihi . orsaken till att jag tog en blooggpaus var mest slut på bloggsug , de försvann när ingen kommenterade . det skulle va jättekul verkligen om ni tipsar folk ni känner om min blogg. för det är ju bara kul om nån läser . men snälla snälla snälla . jag har skrivit tuusen menigar till er . och ni som nu läser , kan ni inte färmå er att skriva en enda till mig . tipsa om saker ni tr jag ska blogga om , det är ju lixom ni som läser .
ja , som sagt . jag har gett upp bloggpausen .
jag har en del att berätta om , men jag tar de i ett nytt inlägg så det inte blir så jätterörit .
vad tycker ni jag ska blogga om ?
hårakramar

Kommentarer & tankat
från clara

bra jobbat lucy ! kom igen nu :D <3

2008-12-26 @ 21:36:36
blogg http://hhah.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0