playahead ur funktion

hej !
nu har vi kommit fram . jag sitter i min varma nybäddade säng , mätt och belåten . så ska jag logga in på pea . men nej . såhär stod det när jag skulle besöka hemsidan .
SVARTLISTAD SVARTLISTAD DATOR
Datorn du använder just nu är inte välkommen att använda Playahead. Någon användare som suttit vid denna datorn har misskött sig och blivit avstängd!

Om du anser att detta är fel kontakta: mailto:[email protected]?Subject=Blacklisted-85.112.166.111

**
Klicka här för att komma till Playaheads medlemsregler.

avstäng till: 2009-05-28
kommentar: lite väl många konston nu va?


blir så lack ! för lixom . alla konston . det är lixom mitt och mina bröders , alla vänners och sen alla som clara loggade in på . så dt är väl typ tio stycken .

nu ska jag va social och va me lite i discusionen här . hih . med andra ord bidra till tystnaden . tss
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från clara

asså lucy du är inte avstängd, inte jag heller ..

<3

2008-12-31 @ 16:54:49
blogg http://hhah.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0