sleep tight

hej där ute !
det här blir det ista jag skriver för ikväll . jag skulle bara vilja påpeka en sak med statestiken . som genomsnitt har jag 11 unika besökare varje dag . det borde ju va kanske ngt tråkit jag skriver om . om folk inte orkar kommentera , aja . typ ingen har visat intresse för min lilla minitävling . tkr ni de va en dålig ide ? antagligen . men snälla berätta lite för mig vad ni vill läsa om . vad som gör en blogg så intressant .
nu ska jag lägga en ansiktsmask sen försöka sova . jag sov väldigt dåligt inatt .
vi får se hur det blir med bilderna . för nu är jag skittrött och imrn blir mest packningsdag . men troligtvis blir det bilder .
ska vi säga gonatt nu eller ? aah . det blir bra .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Emma

Helluh Lucy!

Kul att du har börjat blogga igen :-)<3

xoxo Emma <3

2008-12-30 @ 13:28:17
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0