sunday best.

hej !
hur mår ni idag då ?
själv så mår jaf fint . ikväll så ska helen och clara komma hit . vi ska se på the final destination . det är en bunt skräckfilmer . väldrigt  bra ! just nu tycker jag det är väldrigt tråkit att blogga . eftersom att ingen kommentarar . eller jo . två stycken kommenterar ibland . men det kanske beror på att folk inte riktit vet att jag har avbrutit min bloggpaus . men aja . vi får hoppas på det bästa . men imrn åker farmor hem . så nu ska jag passa på att gosa med hunden lite . lika tråkit varje gång dom åker. min farmor hade två hundar förut . men i september dog den ena . som hette yra . hon blev 13 människoår .lika gammal som jag , RIP YRA , ( hihi , udda namn , jag vet . i slä´ktträdet heter hon "farmors lilla kråka" ^ )
jag har ingen bild på henne på den här datan . men jag fixar det till nästa inlägg (A)
vad ska ni göra denna söndag ? kanske resa bort . eller åka till ställer ni ska fira nyår ? berätta
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0