the day after.

hej .
nu sitter jag här med laptopen i knät igen. clara fixar sig och helena åkte till hennes träning för ungefär en timma sen.
igår så skulle vi ju kolla på 'finnal destination' . men vi blev för feg . hihi . vi såg american pie och shes the man . jag har sett den minst tio ggr . vi sa gonatt ungefär klockan tre - halv fyra . helena ville sova , för hon var ju tvungen att orka idag . jag och clara satt uppe och pratade om allt möjligt till ungefr klockan sju på morronen . nu sitter hon ochkolar bussar och försöker få u knutana ur håret . det se ut att bli en ganska tråkig dag idag . så om nån vill göra ngt , RINGRING!
hm . kanske ska packa kom jag på . farmor åke precis hem till linköping . men vi ska dit över nyår . så vi kmr träffa henne igen . så ja , jag kansk tillbringar dagen till packningen . nu ska jag följa clara tiill bussen .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från erika

Jag saknar dig Lucy ! Förresten, jag visste inte att du hade börjat blogga här igen satt jag missade lite inlägg ;) När ska ni se på film ? Jag skulle ju också se med er xd Haha aja, strunt i det. Puss

2008-12-29 @ 12:14:50
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0