the day before tomorrow

helluu på er!
just nu sitter jag och är väldigt uttråkad. kul ! ts .
idag så funkade inte min väckar klocka som jag försökte fixa tills ett igår kväll . för jag ville lixom ha en timer på radion så den går igång och man vaknar till musik, det är så otroligt skönt . men nopps . det var inte de jag vaknade av . jag vaknade utav min mentala väckarklocka. seriöst det är läskit nästan . varje morgon vaknar jag strax efter sju om jag inte redan är vaken . asså guud . sjukt ! men jag klarade av att göra iorning mig på en kvart . eller , jag vaknade kvart över , och min buss går halv. imponerad ? haha. jag skulle sminka mig 180 km/h , men jag upptäcker att jag har kvar bränsåret från igår. det var nämligen så att igår på fotbollscupen så ramlade jag framåt och gled på golvet med kiden i , så jag är helt röd precis vid ögat . inte världens snyggaste. ts . och när jag sprang till bussen så höll jag på att skrika för jag hade sån träningsvärk. man ryser . haha. men jag får ju ligga som jag bäddat eftersom att jag glömde strecha. i skolan hade vi svenska . hade tappat bort min svenskamapp, så jag var tvungen att komma på en ursäkt . sa att ngn stal den precis nu på morgonen . men så går hon till kontoret och så ligger mina grejer där . o hon ba , imorse . hm , märklit eftersom dom lämnades in i fredags . hahaha , busted^ . sen idrott och för en gångs skull hade vi som tur inte edwin . utan ngn tös vid namn annalisa. haha , jag ska följa erikas exempel och skriva "old-fashioned" . hih. sen so. vi spelade upp våran konstiga scen. det gick väl ... hm vad ska man kalla det ? hyfsat ? knappt . hahah . vi visste inte riktit hur den skulle sluta . eller , varje fall inte jag och mikaela . så jag hann inte köra min . "finns det två månar?" -grej. då blev lovisa besviken haha. hon garvade ihjäl sig på det. okej kanske inte . men jag får bättre självförtroende om iaf NÅN tkr jag är rolig nån gång . haha . det låter konstit att nån skrattar åt två månar . men det går inte exakt att återberätta. men varjefall . sen hade vi lunch . inte min favvomat . men okej. sen drama . vi han inte klart med vårt manus , eller . vi han inte klart med renskrivningen , så vi bestämde att jag skulle skriva rent den efter skolan. sen hade vi EQ . skulle skriva terminsutvärdering . jacob och lena skulle förklara bagreppet ' lågvattensmärke ' . lena beskrev det som 'nåt som har går mindre bra under terminen' , hon står och förklarar minst en evighet. sen ser man jacob skriva till på tavlan  'lågvattenmärke = sög fetast' . haha , han är bra skön ibland. efter  EQ:n satte sig jag och erika i biblan och pluggade svenska . det var femtio ord vi skulle slå upp i en ordlista. palla lixom ? men n uär jag iaf klar . har en sida kvar bara , sm jag gör på onsdag. för jag fattar nada. när vi gjort klart svenska skulle erika träffa julia . så hon gick . men jag skulle ju skriva klart dramagrejen. så jag hade fått elinors användarnamn och lösen. men det var ngt fel . hon kanske skrev fel , men jag vet inte . så jag letade efter tove och viktoria , som var dom andra två i vår grupp . dom hade typ inte heller hennes nummer . men så slog det mig . eller , ja , empa 'slog' mig . haha . kan man säga så ? iaf . empa kom på att jag skulle kolla på schoolsoft. tack (a) . så hittade jag hennes nummer. inget svar. suck . jag loggade in på min inloggning och började skriva om allt. mhm , det var ju smart av mig. och jag kom inte hem förens halv sex, jag slutade klockan två. alltså var jag kvar i skolan tre timmar för att plugga . what is happening with me ? haha. nu väntar jag bara på att tiden ska flyga förbi så jag kan gå o lägga mig och vakna upp på min födelsedag, lepp. that's right. jag fyller tonåring :P . juste ja ! kom på att jag hade lovat att fixa en design till sanna . vi får se hur det blir med de just nu.
hårdakramar sålänge


Kommentarer & tankat
från erika

Grattis i förskott lucy ! :) <3

2008-12-15 @ 18:42:27
från D E N I S E

Haha, kul det där med rutan på svenska lektionen. Snacka om ägd lus! ;p ^ Grattis i förskott :) <3

2008-12-15 @ 20:35:28
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/
från Anonym

grattis det är din födelsedag idag (16)

2008-12-16 @ 16:01:30
från Julia

Haha, du "anonym" jag tror hon vet när sin födeslsedag är ^

GRATTIS LUS <3

2008-12-16 @ 17:25:13
blogg http://fashionbyjulia.blogg.se/
från julia

GRAAAAAAAAAAATTIS!!!!!!!!!!

2008-12-16 @ 17:37:42

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0