topp 10 , music

hej .
tänkte lägga in en topp 10 lista med mina mest lyssnade låtar .

1. viva la vida - coldplay
2. more than a lovesong - augustana
3. this is the life - amy mcdonald
4. boston - augstana
5. so sick - ne-yo
6. sittin' on the dock of the bay - otid redding , men bäst med robin bengtsson
7. fix you - coldplay
8. california - phanto planet
9. iris - go go dolls
10. the achmed beat - okänd


viva la vida


2. more than a lovesong ( fanns bara med den där jobbiga titeln )


3. this is the life

ja , mina favoritlåtar just nu . självklart finns det ju tusentals andra låtar som jag också tkr väldit mkt om . men dm här är dom bästa . och coldplay och augustana regerar ! haha .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0