BUISSY SUNDAY

godmorron på er!
Idag är det andra advent . det är ju alltid nåt ? det här kanske blir ett ganska långt inlägg . kanske delar upp det i två , så det inte blir så rörigt ;) .
tänkte berätta om igår . somsagt . jag gick upp tidit och fick sjuss av pappa in till skansen. där stod jag med mamma och min brorsa och delade ut gratis granplantor . hälften av alla som kom var utlänningar . jag menar , vrf åker dom till sverige om dom vill resa nånstans ? . det är ju bara idiotiskt . haha . speciellt i november , december när det bara är kallt och slask med 2+ . iaf . vi stod där i fem timmar . så jag ska få åttahundra av mamma . lätttjänade pengar. jag åkte lokalt hem och började byta om . pappa sjussade mig till 'galan' .
vi kollade på bilder och filmer från årets träningar . matcher , läger och cupper . det skulle ha varit mer bilder från thomas nordahls. men aja , sen fick vi också sjukt god mat . vet inte hur mycke jag proppa i mig . men de va bra iaf . sen så skulle dom dela ut pris till alla . jag fick priset 'årets fighter' . mhm , så fick vi medalj , diplom och ros . efter de hände inte så mkt . jag åkte hem och var hemma vid elva ungefär . jag kastade mig i sängen för jag va så himla trött . imorse kom pappa in och väckte mig klockan tio , lågt haha . så jag kmr  va trött och sur resten av dan . det blir så när man inte låter mig sova. sånt ät livet. idag har jag väldigt mkt att göra . listar upp det här ;) .

- äta frukost
- städa rummet
- julpynta
- åka till tbc 
- fixa luciagrejer
- fixa ngr papper(?) 
- läxor
- packa inför veckan
- lämna packningen hos mamma

japp . ni ser att det är mkt jag ska hinna med . så det är bäst att jag börjar . men inte än (A) .  ska lägga in bilder ( har äntligen fått min kamera att funka ) från igår . och lite av mina senaste inköp. ska också lägga in dagens, och en liten önskelista . så nu ska jag sätta igång med städningen .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0