nattugglor .

hej där !
just nu så kan ni ju gissa lite vad som hände ? okej ,
kanske inte , men med tanke på att klocka är kvart över fyra lixom . hih . clara sitter och håller på med tv-datan ( jag kallar den för det , men det är en tvskärm , inkopplad i en dtor så kmr dtabilen upp . man kan byta till vanlig tv också ) , och sanna sitter och tittar på , anna och johanna skulle sova ngn timme bara . så vi ska väcka dom snart igen . själv har man ockuperat laptope . hih , naughty. nu gick snna och kröp ner . ska väcka henne om en kvart sa hon. vi har lagt alla madrasser i en hög på govet. sen så är de bara att brottas på. hih , clara sitter och käkar socker , kanel och smör(?) för att få sockerkick . hih . clara sa prcis att om typ helena hade varit här . skulle vi va uppe och galna oss . tss . vi har tryckt i oss en massa chips . hade fem påsar , två popcorn och tre chips. lite övedrivet av mams ? vi körde "hunny-bunny" med skumtomtarna jag fick utav tove . taack (a) det går ut på att stoppa n efter en skumtomte i munnen , mellan varje ska man säga hunny-bunny. man får inte tugga emellan . när man har fått i så många så man tp spyr ska man tugga i sig dom . jag lrade exakt tio . fast klarade inte tugga i dom . men de va kuul . heh .  lägger in en hel del bilde imorron . juste ja ! har fortörande inte lagt upp från föra helgens fotbollscup . men det komme så fort pappa lddar över dom från hans kamera .
vill bara säga tack för alla som kunde komma ikväll , tack för alla fin presenter . skitkul ikväll !
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från hanna

hej , du vet hanna tvilling ? det är jag , haha :) kan du göra en juldesign åt mig ? din va så fin :D

2008-12-21 @ 09:43:46
blogg http://hhkermark.blogg.se/
från DENISE

fyfan vad jag ångrade efteråt att jag inte sov över! skulle ha gjort det, ni verkade ha fett kul (;

2008-12-23 @ 18:00:03
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0