makin' a list , checkin' it twice ..

hej .
som ni ser på rubriken har jag fått den låten innötad i skallen . " santa claus is commin' to town .. " . aja , här kommer min önskelista.
- mobiltelefon , sony ericsson walkman W302 , svart . 1.499:-
- laptop ( inte säker vilken modell än )
- kamera , sony DSC-W170 , guld . 2.499:- ( inte i behov av )
- lösnaglar , depend mini square natural ( färglösa , så man kan lacka o måla själv ) 100 st / packet . 84:-
- ögonskugga  , viva la diva , 'neoneyes' , grön , gul eller orange . 55:- / st
- cranberry- serie , the bodyshop . 140:-
- blueberry crush , deodorant och bodylotion . 25:- , 20:-

ja , det är väl ungefär hur min önskelista ser ut . har också fallit för kit av krämer och sånt av samma doft och märke . som en serie dårå . lägger in bilder på det jag hittar ;
 
okej . fick inte in alla . men asså ååh ! nu blir jag sur . bilderna går inte att klistra in eller att lägga in på bloggen -.-
men aja . nu pallar jag inte fixa det längre . just nu är det paus på idol ;) . såg ni när dom sjöng ? skitbra !
imrn ska jag upp klockan  , för att åka o luss i npc . kulkul . en hel dag men klassen och pararellklassen . skoj .
sista inlägget , så sov gott .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0