julkalendern ! :D

tjolahopp där hemma .
idag så gick jag upp tio över sju . hade försovit mig för min väckarklocka ringde inte . men som tur är sp har man ju den mentala väckarklockan. så jag kastade min upp och gjode snabbt klart de sista på min lilla novell jag gjort till clara (a) . sen satte jag mig med alla kläder och smink jag skulle ha på mig och kasta i mig ett glas yoghurt medans jag såg på julkalendern . ganska dålig . hängde inte med så bra . jag brukar inte riktit följa julkalendern längre . men det var den första och jag skulle bara se lite snabbt vad de va. samtidigt fixade jag mig och kom lagom till skolan . stolt , haha . var inte med på gympan eftersom förkylningen håller i sig . men på onsdag ska jag träna har jag bestämt. jag kollade på ett klipp från erikas blogg (http://erjka.blogspot.se/) , det var en intervju med tjejen som typ svimma i idol när johan sjöng för henne. ganska galet . fast jag tkr hon lverdrev en del . okej , hon kanske verkligen älskar Johan Palm . men bara för pressen började jaga henne så ville hon ju ha me uppmärksamhet så hon överdrev tkr jag personligen . om ni fattar ? . på erikas finfina blogg hittade jag också ett kulit IQ-test . haha , redan ute på tunn is . det lär gå dåligt . få se om jag ens fattar de ? haha. men jag måste säga att jag har otroligt låg IQ så det inte är sant . jag menar vart kunde jag ha varit dan dom delade ut IQ-poängen ?
här kmr den ,

Hur iQ befriad är du?

har du..?
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in ditt hår i hårborsten?
(x) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret?
( ) ...fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) ...slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
(x) ...missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
(x)...trampat barfota på en igelkott, geting eller liknande?
(x) ...tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) ...slagit dig på fingret med en hammare?
(x) ...råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
(x)...snubblat på en fotboll?
( )...gett kattmat till din hund?
( )...kallat en lärare för mamma eller pappa?
( ) ...stoppat in en cigarett på fel håll i munnen?
( )....IG på fler än fem prov i rad?
(x) ...sprungit på ett litet barn?
(x)...gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(x) ...tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?
(x) ...frågat vart din mobil är när du håller den i handen?

Multiplicera nu ditt resultat med 5



resultat: haha 13x5 ? tss .. hm ,, mobilen visar 65 (a) . ^

0-25% Du är rena geniet
25-50% Du kan ju vara smartare..
50-75% Du kanske borde gå ett år extra i skolan
75-90% sök hjälp

haha , okej . smart man är här då ? vill bara försäkra mig om att de flesta av sakerna jag gjort var av misstag . ;)

tbx till dagen . idag på SOn hade vi vikarie , hon va snäll .
oj , nu ropar pappa om maten . bloggar mer senare
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0