"vad är det för dag ? vad är det för en dag ? .. "

hejsaan allisummans.
idag så vaknade jag klockan fem och kundeb ara inte somna om , ja, ni vet ju hur det är när man ligger och väntar ?^ . så jag slog på radion och lyssnade lite. sen klockan halv sju så kmr dom in. wii ! pappa var ju smart och kunde inte sluta blixtra mig i mina morrontrötta ögon med kameran så nu är jag helt slut . kan inte hålla ögonen öppna känner jag. iaf , lägger in en liten lista på de jag fick ;)

- Mascara fr dr. hauschka . det är ett märke som gör smink av naturliga ämnen. dom är bra ! rekomendationvärda.
- Tre st glitter eyeliners , vit , guld och svart, fr viva la diva. 
- Underställ till fotbollen, fr H/H.
- Presentkort på thebodyshop laddat med 200 kr.
- läppbalsam från thebodyshop.
- en smyckeshållare.
- ögonskugga , svart fr viva la diva.
- röd halsduk , myysig.
- prenumeration på frida i ett helt år.
- 500 kr från farmor


ja, de var ju typ så min morron såg ut. men snart kmr ju julen ! more and more stuff .. ts . i like.
för prengarna jag fick av farmor ska jag köpa en mobil. har tjänat ihop pengar från mammas job , 800 kr som jag får 23 december. mobilen kostar 1.364:- på netonet. frågan är bara om det är billigare före jul, mellandagarna eller efter nyår .. kluriit ;) .
jag hade sovmorron imorse vilket var skönt. jag tog bussen. de va ngt fel med den , så den blev försenad . men jag han typ precis i tid till skolan. folk grattade mig lite smått . tacktack ! jag fick en jäääääätesöt trämagnet med rosa o vita band på . träbiten va formad som ett hjärta , och det stod "världens bästa syster" på den. tack clushaan :D i love you. sen skyndade jag mig till matten . blää som vanligt. vill byta grupp . antingen till thereses , eller till kurts igen . jag venne riktit. efter matten , NO . jippi . nej . inte så mkt . jag hittade inte min NOmapp. fick panik . i slutet av no lektionen hittar johanna den i hennes mapp. :S det är ngn jävel som går omkring och tar mina grejr från mitt skåp och lägger den lite här och var i korridorerna . eftersom jag inte har ngt lås . men vi fick sluta tidigare från NOn . vi hade alltså 75 minuters lunch . till lunch fick vi julbord. helt okej . fast julskinkan va kall . jag sa de , men antagligen så brukar julskinka va kall . ofta . haha , i like hot hot hot^ . ts. vi satte oss i oasen och spelade en runda tecken . jag , amanda , sanna & anna . sen gick vi upp till franska. FRANSKA ! NEJ TACK ! i haaaate it . våran vikarie är störd -.- , men snart så kmr väl helena tbx :) . yyes. efter det så engelska . vi fickk tbx våra prov. 58 av 59 . otroligt nöjd . de jag hade fel på va remembers . jag skrev remember . inte så stor skillnad kanske ? men man ändrar ju imperfekr och presens. jag fick um+ på grammatiken vilket var max . och på skrivdelen fick jag um vilket också va max. man kunde typ inte på plus där . men aja . jag är belåten . sen hemkunskap . vi kollade på film med den andra gruppen , kmr inte ihåg vad den hette . ganska weird. vi fick en daimbit var också^ . i en halvtimme satt jag , sanna och johanna och hade gosat ner oss i en hög ovanpå emmas ben . ts . sry emma . men det var mysit . höll på o somna(A) , heaven . vi fick sluta en halvtimme tidigare på HKn. och kurt va sjuk, så vi hade ingen data , så jag får min födelsedagsglass ngn annan gång . efter skolan gick jag , snna och johanna hem till mikaela och bakade kola, mums. efter det så skulle jag o sanna hem till henne . men de funkade inte , så jag tog bussen hem . skippade fotbollen . asså jag vet inte . men jag har tröttnat ganska mkt på de. inte alls lika kul som det brukade vara . men imrn ska jag tvinga mig dit iallafall . till middag skulle pappa ha gjort kycklinggryta . min favvis. men han hann inte . så det fick bli kinamat. sådär . skulle hellre velat ha kycklingen. nu  fixar jag mitt sminkbord , rensar lite o så . jag tog bort allt och la de på sängen . tog seriöst upp heeela sägen ! får knappt plats alltihoppa . jag kan ta kort och lägga in för o visa hur proppfullt de tillsslut blev. kan ta kort på allt jag fick också ;) .
jag ska ju bli bättre på att svara på kommentarer . fast nja . inte så lätt för det är inte så många som frågar direkt .mest bara synpunket. men jag uppskattar alla kommentarer. ni vet att ni kan premunera på min blogg med bloglovin . lägger in en liten film om det ;) .

gillar ni vad jag skriver om ? eller är det mer praktiskt att ha flera små inlägg . eller bara små . fler biler ? önskemål på dagens ? kanske tema på bloggen , jag skulle vilja ha de . men lixom , folk har vanligtvis mode . så jag vill ha ngt kryddat . vad kan man ha ?  vad vill ni läsa om ? förslag ? skriv skriv skriv ! om ni vill så kan vi va anonyma , de fnukar . bara jag får feedback från hur ni ser min blogg och så ;) . kanske göra ny design , vet inte riktit ,aja .. ,
glömde skriva att erika o ngr gick omkring i princip hela förmiddan och sjöng ngn födelsedagslåt  :S ,
"vad är det fär dag ? vad är det för dag ? det är ingen vanlig dag för det är lucys födelsedag , hurra hurra hurra"  ja.  dom va inte heller så diskreta , och höll inte tummen upp för att berätta för allt för många . tss . ni är så gulliga <3
hårdakramar från trettonåringen ( äääntligen teen )


Kommentarer & tankat
från D E N I S E

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag ? Jo, det är Lucys födelsedag, hurra hurra hurra! GRATTIS GMN :) <3

2008-12-16 @ 22:09:02
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/
från D E N I S E

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag ? Jo, det är Lucys födelsedag, hurra hurra hurra! GRATTIS GMN :) <3

2008-12-16 @ 22:09:05
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/
från D E N I S E

Vad är det för en dag? Vad är det för en dag ? Jo, det är Lucys födelsedag, hurra hurra hurra! GRATTIS GMN :) <3

2008-12-16 @ 22:09:08
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/
från erika

Haha den låten ägde ju ;)

förreste lucy, jag tror att de är myyyycket billigare att köpa mobiler och sånt på mellan dagarna, elr de brukar iaf vara de ! :) <3 puss, grattis i efterskott! ;)

2008-12-17 @ 19:40:30

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0