2008 19 november v.47 onsdag 15.10

hallåj gott folk.
jag kom precis hem för vi fick sluta 20 minuter tidigare drf att vår mentor skulle fixa till kultukvällen .. , mina bussar va otroligt bra tajmade och jag behövde inte vänta ens en sekund på ngn buss. det är skön när det händer, ivarje fall , just nu äter jag yoghurt eftersom dagens luch inte va så mättade. men den va god. ikväll är det kulturkväll occh jag önskar att jag aldrig skulle ha lämnat in mina fula arbeten. fyy på mig asså . haha, är inte direkt stolt . tss. jag vet inte om jag pallar gå. isf så tänker jag inte stanna hela. jag tänkte va duktig och göra min engelska , men sen kom jag på att den va hos mamma. så den får göras på måndag iallafall. nu tänkte jag leta lite på internet efter hippiebilder. jag tänkte vaa det på emma & loviss 50 och 60-tals fest . vi får se vad det blir för roligt. ha de bra så hörs vi snart igen.
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0