ännu ett test

1. Ta fram din mobil
2. Kontakter
3.Svara på frågorna,

Är du kär i nummer 7 ?
danne - gud nej !

Tycker du om nummer 10 ?
Denise - såklart

Har du någonsin varit kär i nummer 15 ?
Erika - haha im in love ^

Har du kramat nummer 20 ?
Kundtjänst - haha nää

Har du pussat nummer 25 ?
linnèa - ja. JAG SAKNAR DIG

Har du hånglat med nummer 30 ?
Malin - nej tss

Har du träffat nummer 35 ?
mamma - haha ja ..

Tycker nummer 40 om dej ?
sanna - ja de kan man väl hoppas

Har du varit hemma hos nummer 45 ?
vicke - neej

Säg en mening om nummer 50 !
<3 anton - JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0