badkrukor i sammhället.

hejsansvejsan.
jag kom precis hem från täby c. jag var där med erika helena och lovisa och åt eftersom vi precis hade badat i tibble. idag har det varit världens längsta dag asså ! helt sjukt . clara hade simmning hela förmiddan , satt de va väl tråkigt för mig . men de va väl kul för henne.  jag gick av bussen och gick hem och de tog fem minuter . och nu är jag stelfrusen i fingrarna och kan knappt skriva nåt. imorgon så har vi sovmorgon, för då är de vår tur att komma till tibble. vi slutar ungefär klockan 10 nåt ? då har  vi tre timmar tills lunch . yyes , sen två lektioner och helg klockan tre . då ska jag vara med anton , jippi. jag saknar honom väldigt mycke . nu ska jag ringa amanda och så ska vi bestämma vilket tåg / buss vi ska ta morgon , sen kanske jag slår en pling till anton och clara. vi får se hur social man hinner vara ikväll. jag måste städa rummet också . det ser ut som ett bombnedslag. haha , not kidding ! jag kanske borde sätta igång. ha det bra
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0