en bortslösad lördag.

tjolahoppsansa !
nu har jag kommit till rätta med min design efter hårt jobb . vad tycks ? jag stör mig fortförande på dom där jäkla lila länkarna , hur tar man bort eller byter färg ? . har letat igen htmlmallarna tuusen gånger . aja . nu orkar jag inte bry mig mer om det idag iaf ;) .
jag har verkligen slösat bort hela min lördag. ganska sur på mig själv nu. haha , den bästa dagen i veckan , så ska man må illa . kul ! jag har för det mästa legat i sängen och trögat , förutom att jag har fixat bloggen också. jag kanske ska gå på ngn promenad ikväll , för jag har inte rört på mig alls idag. jag kollade på idol i mobilen . jag ÄLSKAR det. iaf , nog tjatat om min tråkiga lördag .
imorgon vet jag inte riktit vad som ska hända . jag har fotbollsträning på morgonen. vi får se om jag pallar , behöver och vill gå på den , men jag har haft sjukt ont i halsen i veckan . de är säkert en infuensa som brottas med mig . vi får hoppas på det bästa . nu tänkte jag gå och hjälpa mamma med maten . couscouc med kyckling. mums.
blev inte världens längsta inlägg, men ändå , försöker blogga så ofta jag kan ;) . snälla snälla snälla tipsa mig om hur man fårt bort dom där länkarna . jag hatar dom där (A) , mitt på headern lixom .
juste ! glöm inte att gå in på linneas blogg, live från indien (A). haha. jag saknar henne otroligt mycke, ni skulle bara veta asså. det går verkligen inte att förklara hur tomt det känns.
linnèa vi tänker på dig.
nej nu måste jag gå .. hare bra snorungar !
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0