en lång tisdag

tjafaan .
jag kom precis ur duschen och nu sitter jag och gaggar med clara i telefonen . haha självklart får alla damp för att jag aldrig svarar på msn . men nu tvingar jag henne att sluta ringa . ahaha. jag skrev ett ionlägg innan fotbollen , men mitt internet stängdes ner , så jag orkar inte skriva om hela dagen idag. sry . haha . flaska också , som min kära clara brukar säga . det är faktist så att imorron så har jag inte sovmorgon så jag ska försöka avsluta nu. det blir kort idag eftersom jag redan skrivit men de kom inte fram . jag skriver om det i morgondagens inlägg isånnafall . men ni kan ju vänta eller ?
juste ja ! tyckte ni mina 'tester' va roliga ? ska jag lägga in flera sånna ? va inte rätta för att tycka till, okej ? det är bara roligt att läsa , och om ni har frågor så lovar jag att svara ;) . okej . men vi får drömma sött och sova bra. själv kommer jag snarka som en gris . haha.
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0