ett test .

1. Fullständigt namn? - Lucy Erin Mokary Albinsson
2. Exakt ålder? - 12 år
3. Vart bor du? - Täby Kyrkby
4. Bor tillsammans med? - pappa för tillfället och mina bröder
5. Husdjur? - nej
6. Färg på ditt hus? - vitt / gult
7. När är du född? - 1995
8. Klass? - 7E2
9. Vilket år tar du studenten? - hm ,
10. Något jobb? - nej
11. När ska du sova ikväll? - när jag är trött
13. Duschat idag? - ja.
14. Kramat någon idag? - japps
15. Pussat någon idag? -  haha , aa
16. Vad har du ätit? - lunch på palmaz pizzeria och gröten kokar
17. Dagens klädsel? - jeans och tajt tröja. just nu myskläder
19. Dagens sötnos? - pojkvän anton
20. Dagens roligaste? - täby c och hemma hos anton
21. Har du många vänner? - Japps
22. Hur många har du pussat? -
23. Vem kramade du senast? - Anton
24. Hur många vill du ha sex med? - lol
25. Hur många har varit otrogna mot dig? nej
27. Har du pojk-/flickvän? - japp . anton medbo <3
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Clara
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Clara - MMS , haha , antons va skön. älskar dig <3

SENASTE:
1. Personen du tänkte på? - Anton
2. Personen du var kär i? - anton , är fort.
3. Gången du spydde? - vet inte . innan sommaren iaf
4. Gången du grät? - ngr vekor sen kanske
5. Pizzan du åt? - smakade av lovisas idag (a)
6. Gången du var i Göteborg? - 5 år sen :S
7. Gången du var i Stockholm? - jag bor i stockholm ?
8. Gången du var full? - dricker inte
9. Gången du var hög? - brukar inte bli hög
10. Personen som såg dig gråta? hm , kommer inte ihåg. ngen tror jag

ANTAL:
1. Personer du älskar? - många . mest anton och clara.
2. Personer du hatar? - hm . Danniella (a)
3. Personer som sagt jag älskar dig? - många.
4. Personer du myst med inom en 24-timmars-period? - venne.
5. Glassar du ätit på en dag? - en idag .
6. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Chris Brown i januari med clara .
7. Gånger du haft minnesluckor? - många ggr
8. Piercingar har du? - två .
9. Personer du saknar just nu? - två.
10. Gånger ditt hjärta brustit? - massor med gånger

Kommentarer & tankat
från linnéa

Du vet kenzaa va??

hon ska också på chris brown: kenzaas.blogg.se

2008-11-22 @ 15:32:50
blogg http://indiskflicka.blogspot.com
från linnéa

Du vet kenzaa va??

hon ska också på chris brown: kenzaas.blogg.se



inte föratt det skulle vara så intressant men iffl

2008-11-22 @ 15:33:41
blogg http://indiskflicka.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0