första advent och julpynt

hallojsan i vinterstugorna .
just nu sitter jag med en glögg i min fans och njuter av julkänslan . jag ska städa mitt rum ordentligt och sen påbörja pyntandet i mitt rum . hoppas det inte är för sent bara .. "/ . det är första advent idag ! jätte kul tkr jag som är den största fan av julen någonsin . ni anar inte hur mycket jag älskar julen . aja , jag vill jättegärna få pyntandet gjort eftersom att alla dekorationer är en stor del av julen . inte så långt inlägg , eftersom jag inte vill sitta uppe hela natten . tss ,
lägger ut en snabb wanted ;)

dagens wanted
jag vill jättegärna veta namnet på låten som går på felixreklamen . är det nån som vet vilken jag menar ? typ inte , men jag gillar den iallafall . om nån vet så skulle det vara jättegulligt verkligen jag skulle kunna få veta det .

ha det bra .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från emmy

vilken mysig & julig blogg du har =)

2008-11-30 @ 23:58:12
blogg http://emmyblomkvist.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0