GODMORGON

godmorgon gott folk.
just nu sitter jag och sminkar mig . är ganska morgontrött . älskar atta vakna och känns att det är kallt i luften men varmt innan för täcket .haha , misstolka mig inte nu . men iaf nu ska jag äta frukost satt de blir inte världens längsta inlägg. yyes, sovmorgon idag :) . i love it . haha vi har ganska många sovmonar men sena dagar. förresten.. jag skrev ett inlägg till bloggen igår , men det försvann när jag skulle publicera. så jag pallade inte skriva om de . haha , men gonatt i efterskott ganske man kan säga ? tss .. nu fryser jag ganska rejält så jag tänkte byta om från pyamasen till mina vardagskläder . hmm .. vad ska man sätta på sig en tisdag morgon då ? det får väl bli ngt . nu ska jag skynda mig lite . ska se på vakna med the voice , fast missade början eftersom jag gick upp en timme senare . aja ,
hårdakramar från den lyckligaste i världen

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0