GOOD MORNING SUNDAY

hallåhallå! idag så blir det tyvärr ett ovanligt kort inlägg.
aja , ni får klara er . just nu sitter jag i underställ i väntan på att mina benskydd dyker upp . så jag kanske borde ta och leta nu. men nu får jag gå mot slutet av inlägget , jag måste nämligen äta frukost och sätta upp håret etc. tåget går 10.45 . jag blir väl tillbaka nån gång vid halv två - två. det beror på om jag blir hämtad eller inte. men nu tickar klockan på. så ni får ha det så bra och så bloggar jag mer senare .
hårdakramar


Kommentarer & tankat
från clara, din syster (A)

<3 hej älskade lucy, asså

jag vill ba säga att jag älskar dig ;)

2008-11-16 @ 13:54:32

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0