I<3MONDAY

hejhopp!
idag så känns det som om det kommer bli ett långt inlägg, eftersom jag inte bloggat på ett tag, plus att mitt nya tangentbord är superskönt att knappa på . haha. roliga intressen va ? men jag har faktist ursäkter till varför jag inte har bloggat på så jättelänge. okej, jag kanske inte ska va för hård på mig själv, jag bloggade ju igår kväll. aja . nu ska jag kanske börja berätta så inte detta inlägg blir flera mil långt .
jag hade ställt veckarklockan på 6.00 , och gick upp 6.45 , så snoozeknappen känner sig nog ganska träffad just nu . haha. jag gick upp och åt, sen sminkade jag mig, och märker att jag fått typ utslag eller ngt på min kind. jag trodde de va finnar, så jag fick småpanik. jag försökte med concealer men det hjälpte inte. så jag dog bort de för de såg miffat ut , de va typ mörkare på vissa ställen. aja, jag började ta bort med vatten, inte sminkborttagningen , för då skulle jag antagligen se röd ut där , iaf. sen körde jag på med pudret och så fastnar det , även fast jag hade väntat för att vattnet skulle torka i typ tio minuter. iaf , tillslut blev det dugligt. men det var lite kalabalik hod mig imorrse , eftersom jag skulle hinna med att packa mina grejer och ta med dom till pappa och hela  tjaffset. jag rusar till bussen och missar den med typ två sekunder . kul ! jag satt där och väntade ett tag p nästa buss , när jag bytte buss sen ( japp , jag är lat ) så träffade jag malin . kulkulkul. chockad att jag hann med den bussen faktist . den brukar gå typ två minuter efter min 610 kommer dit . men jag missade ju den som jag brukar ta . men aja . tror inte nån hajar direkt men skitsamma. vi hade svenska. sjukt segt eftersom vi har bokens vecka också . haha , så jäkla komiskt att vår kära bibioteksnörd berit  fors ska va med på planchen också. iallafall , fi har fått oss ngr skratt åt det. men aja . jag läsen en bok som heter 'fotoalbumet' det är ganska bra. även fast läsning är bland de värsta jag vet. men aja. trodde jag bara hade läst ngt kapitel i den , så drf tog jag inte en ny bok, men det visade sig att jag hade läst halva boken ganska exakt. nu har jag bara tretti sidor kvar ungefär . japp. väldigt intessant. erika som sa att jag skulle tröttna på att blogga igen. hon hafde väl en poäng . men i ett inlägg om ngr vekor så ba haha erika sucker . närå . tss . iaf sen hade vi idrott men eftersom dom håller på uppe på taket så kommer de ner typ sand på oss , så vi va och kollade på en film som hette 'när olyckan är framme' de va ngn om första hjälpen och allt de där . jag HATAR sånt. asså de va ngn som blev medvetslös och jag får svindel. när jag kom ut där ifrån så hyperventilerade jag i minst en kvart. usch , jag ryser vid tanken av sånna saker asså. sen hade vi so vilket var ganska tråkigt . själv satt man och knaprade på risenta under hela lektionen trodde jag skulle åka fast men aja. jag hade tur den här gången. sen hade vi lunch och det var ju typ bara äckliga rester. sen drama och det är ju alltid lika skojit. sen hade vi EQ där vi skulle läsa igen. sen slutade vi ! fattar ni !? vi slutade 14.05 . I<3MONDAY helst seriöst bästa veckodagen . haha , iaf . efter det så satt jag och väntade ett tag i skolan på att anton skulle sluta . helena och johanna höll mig sällskap. tillslut slutade anton och vi drog hem till mig. jag tyckte ju de va tråkigt att va hemma hos mig. men jag var lättövertalad . annars så var det grymt kul anton <3. men tiden bara flög som på en flygande matta. haha bra fras . men efter att ha följt anton till bussen så gick jag hem till pappa. jag kunde inte gå in på datan då eftersom min brorsa stulit mitt tangent bord . men nu fick jag tillbaka de . just nu chattar jag men erika och anton och en massa fler. fy vad många vibbar alla måste skicka. haha , har inte kommit in på pea ännu. nu ska jag inte skriva så mycke mer .på torsdag ska jag till tibble och bada med erika och helena , kanske anton , vet ionte hur de ser ut just nu. på fredag har vi simmning på morgonen och efter det så har vi TRE TIMMARS LUNCH !!!  japp. helt korrect. juste ja imorgon så har vi sovmorgon och data , yyes
nu ska jag försöka va lite mer social av mig för erika har damp för att jag inte svarar.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från erika

HAHAHAH <3 lucy glöm inte min blogg bara !

2008-11-17 @ 18:48:56
blogg http://erjka.blogspot.com
från Anonym

mm grymt kul<3

2008-11-17 @ 18:55:49

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0