lonely friday

tjolahopp alla läsare
jag sitter och snackar med anton och clara. kulitkulit . jag är ensam hemma hela kvällen , så det är fett skönt. just nu lagar jag gröt , haha strange . men det är jättegoodi. ska sätta mig framför tvn och kolla på idol klockan åtta. det är det bästa med veckan. idag så var jag med anton. vi hade lika kul som vanligt . vi hann tyvärr inte göra så mkt eftersom hans träning började fem. men det var kul ändå. nu ska jag gå ner och se om gröten är klar , jag lägger in ett mobiltest senare. harebra sålänge
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0