Lördagen med min kära ipren

hejsansvejsan.
det är lördag förmiddag och jag har precis vaknat. eller , inte direkt . men jag gick upp för ett tag sen , och sitter fortförande i pyamas. det ser ut som om det blir en väldigt tråkig dag idag. jag vaknade med extrem huvudvärk och kunde knappt resa på mig . har inte ätit så mkt idag. men jag är inte kungrig. ganska konstit eftersom jag typ inte åt nåt av middagen igår.
det blir ett kort inlägg, för nu tänkte jag försöka röra lite på mig (A).
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0