paus och katastrofkväll

jag sitter och hatar mig själv nu för att jag typ har förstört hela kvällen . för två timmar sen skulle jag göra gröt. och sen blev bränd och jag slösade väldigt mycke som fick slängas. kastrullen är fortförande inte ren och kommer nog inte blir de. jag fick damp eftersom jag hållt på med de en timme och göra hemalagad risgrynsgröt . jag bestämde mig för att göra en lätt mannagrynsgröt för jag var lixom sugen på gröt. jag bränner den igen och kastrullen e paj. go lucy. så stor skuld nu asså. inte kul när pappa kommer hem. köket ser ut som jag vet inte vad. fanfanfaaaan! nu ska jag försöka diska kastrullerna. haha , fattar ni ? KASTrullerna . hahaha . man tkr nog det är kul, bara man har lika dålig humor som jag.
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0