roliga tester

hejsan,
jag tänkte lägga in ett sånt här roligt test eller vad man ska säga , lägger in ett par stycken . det är ju alltid kul ? :)

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
ok , jag kommer, älskar dig <3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
du kanske la på där...
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
kommer du logga in igen ida , puss sötnosen<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
det funkar inte att ringa<3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
men jag måste lägga mig . puss . loggar in imorron
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
IDOL-TV, ringsingnaler och sköna klipp på sveriges offifiella IDOL-sajt: http://m.tv4.se/idol
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
ok , synd för dig, haha , då ses vi väl snart?
8. Vad vill du höra mest av allt?
nu har passport landat även i Thailand! Ring till sverige för samma minutpris som hemma (plus 17:95 i uppkopplingsavgift och startavgift ca 59 öre) från hela 35 länder. blir du uppringd betalar du bara 17:95 var 20:e minut. teckna passport genom att SMS:a PASSPORT till 222. Hälsningar /telenor
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
hur går det? :*
10. Din mest romantiska replik är:
Ring Eurovoice 888 du har 1 nytt röstmeddelande. om du befinner dig i utlandet ring +46708222888.


haha , väldigt roliga sammanträffanden . tack för alla tusen sms . haha. ni vet åttan ? haha , jag fick ngt sms om att jag va i thailand typ . satt jag ringde skitdyrt hela den dagen . sen gav dom sig. haha .
okej , en till eller ?
här kommer ngt med en massa namn.
OBS !
 fula namn han uppstå !!!


1. Ditt namn: Lucy
2. Ditt gangsternamn (De tre första bokstäverna i ditt riktiga namn, plus izzle): Lucizzle
3. Ditt detektivnamn: (Favoritfärg och favoritdjur, på engelska): blue dog
4. Ditt såpoperanamn: (Ditt mellannamn och gatunamnet, där du bor): Erin lokevägen gläntastigen (A) haha
5. Ditt Star Wars-namn: (De tre första bokstäverna i ditt efternamn, de två första bokstäverna i ditt förstanamn, de
tre första bokstäverna av din mammas förstanamn): Alblukim
6. Ditt superhjältenamn: (Din andra favoritfärg och din favoritdricka, på engelska): pinkf anta exotic thrill
Ditt vittnesskyddsnamn: (Din mammas mellannamn): Kathrine
8. Ditt gothnamn: (Black, och namnet på ett av dina gosedjur): Blackpinglan

haha den andra är cepe. fuck va fula namn . haha ^

hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0