Sent ute med fredagsfaktan

Tjena på er alla som än sålänge vet att min blogg existerar.
igår vare fredag , och jag var med om ganska mycket.
först gick jag som vanligt upp och sminkade mig , no dig deal. när jag kom till skolan började fredagen med engelska , jippi lixom . efter engelskan så vare matte . alma skulle bevisa att de va svårt att slå henne , haha . så hon sulade hennes fot på mitt smalben. haha. den kom oscar och danne , och dom var ju bara tvugna att behöva slå mig på mina nerver. haha, ni ska se hur lila jag är (A)
iaf på matten gjorde jag omprov. jag fick godkänt från början , men ville ändå höja mig. det gick lite bättre än förra gången iaf .
efter de såg jag at tde stod franska på schemat , självklart deppar ju man ihop då . vi kollade på nån tråkig serie 'clemontine' . den e så töntig satt man garvar på sig .
sen hade vi kör och lunch , det man ser fram emot hela veckan . den längsta lunchen i veckan (A) . sen no . och seriöst , de var en lektion man sent glömmer! . 
vi hade vikarie som hette Edwin , hnm har vi haft ett par ggr . jag tkr han suger . vet inte ens vad vi ska göra. men ibland är de ganska skönt o han hnm. lixom en fredag eftermiddag (A). iaf , han rabbla upp ngr sidnummer o ba okej börja jobba nu. dom ända som verkligen gjorde de va typ erika sanna och anna och helena lite tror jag också . iaf , själv så va ju jag och johanna upptagna med att smita ut utan att han märkte oss . de gick väldigt bra . han är ju hur pantad som helst (a).
haha , gustav och oskar va upptagna med deras ficklampa , evangeline ritade , amanda o mikaela hade ngn tävling ( helena också , men hon fuska så i slutändan fick hon inte va me ^ ) . men mest så sprang helena runt och spelade upp ' the achmed song' om och om igen på sin mobil. haha :) . det va rent sagt ut KAOS .
när de vaf me minuter kvar och helena stuckit hennes mobil framför näsan på edwin ngr gånger så gjorde erika misstaget att ta upp den för att ta emot ngn fil helena skickade . edwin fick damp på erika och tog hennes mobil. jävlit orättvisst med tankte på att jag , helena och en massa andra suttit med våra mobiler hela lektionen.  aja , tillslut fick hon tillbaka den .
sen hade vi bild och sen slutade vi . helena hjälpte till med min bild och förstörde den !!!! , haha nejrå . de gjorde hon absolut inte.
efter bilden så slutade vi och jag och helena kutade för att hinna med 11-över tåget. vi va tidiga när vi kom satt jag blev ganska irriterad.
jag skulle till täby c och träffa rebecka , men hon dök aldrig upp. det blev nog ngr missförstånd för vi hade inte planerat så mkt . aja.
jag kollade på klockan och såg att nästa bussen inte gick för ens om en hel timme .
så jag passade på att shoppa lite , så i shoppingbagen så hamnade lite blandat .



INKÖP:
aco cover-stick - apoteket 39:-
ccs facecream - apoteket 69:-
beiga stickade tumvantar - H&M 79:-
blå och vitrandigt ihopgällbart pararly - H&M 79:-
( hittade ingen bild på den , den kanske dyker upp senare , om jag får igång min kamera )


Dagens
rekommendation:
jag har upptänkt världens bästa funktion på min mobil ! . eller , de är inte så speciellt med mobilen , men jag gick in på tv4.se/idol för att kolla på idol dåra , eftersom mamma inte fick in fyran. på hemsidan så kunde man fixa så man surfade gratis på mobilen , eller , de va bara idol hemsidan , men allt jag behövde göra va att skicka IDOLTV till 72 400 . smset kostade 3 kr plus ordinarie smskostnad. given rekommendation !

Dagens wanted:
jag kommer inte på så mycket jag behöver för tillfället ,
med ngt jag verkligen skulle vilja ha är en usb, så otroligt jobbigt att behöva ladda ner låtar två gånger hela tiden . en laptop skulle jag helst vilja ha , men jag tror inte mina föräldrar går med på det . aja , två på listan är en ny mobil . stort behov ! , just nu har jag en begagnad som inte funkar , eller den funkar väl , men ljudet är hemskt och kameran suddig . plus att knapparna fastnar ibland , mhm , precis . jag är desperat efter en samsung touch ! (a) .

nu tänkte jag prova min nya ansiktsmask som jag egentligen skulle prova igår men det blev för sent . jag tänker också sätta mig med en kopp te och kolla på idol .
ni får hare bra tills nästa gång .
hårdakramar


Kommentarer & tankat
från erika

ofta jag jobbade ? :O <3

2008-11-15 @ 16:45:29
blogg http://erjka.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0