STRESS OCH SKULD

hejsan !
gud asså . jag har inbte bloggat på ett tag nu, men jag har verkligen inte haft tid ! verkligen inte ! eller , jo i tisdas . jag var hemma åd och va sjuk . men det bästa man vet är inte att behöva anstränga sig för att tänka . haha , japp , så lat är jag . men vi har engelska prov imorron . jag har pluggpluggat . haha , det va inte så svårt . det tycker inte jag iallafall . men fråga anton . haha , det gick ju bra ? när som helst kommer clara ringa och dampa på mig för att jkag inte svarar på msn , haha , oops ! jag kan nog fatta. hon har skickat tusen vibbar och de ända jag har skrivit är typ hej . haha plus att det blir värre med hennes anfall också . www.hhah.blogg.se/ checka in . och ha det i minnet att jag är den stolte skaparen till hennes design. clara är ju så oteknisk att man måste fixa de åt henne . tss. men man måste ju passa syrran. wehee , seriöst ? va la pappa i middan . känner mig flummig på ngt sätt. de kanske va den sura mjölen ? ahah , eller min förkyldning. aja , säkert ngt som clara fått ärva och nu får jag också den egenskapen . japp . de hänger ihop också . hörni ni får faan ta och kommentera mer (A) . läste denise blogg här om dan och hon hae typ minst fem kommentarer på varje inlägg . tss , ska be henne lägga ut en länk till min blogg där . jag måste fråga henne om hur man får in en ipod i bloggen nu igen. asså , jag vet hur man gör den . bara inte vart man ska klistra in den på html .
nu ska jag påbörja min dagliga älsklingsvana. göra mitt för alla grannar som tkr jag hostar för mycke. nämligen sussa. det är det bästa som finns . fast jag blir så jävla lack på mig själv ibland. jag har tjatat om de ngr ggr nu för ngr men skitsamma . hur som helst , helt seriöst , jag har verkligen nån slags mental väckarklocka . för varje morron , år ut och år in sen jag började i bergtorp så vaknar jag exakt mellan sju och tio över sju . helt amazing . så på en helg så måste jag då få hjärnan att drömma om på nytt vilken är störande ibland när man har ruliga drömmar . haha intessant . men ibland är det ju bra om min cpväckarklocka inte funkar vilket händer då och då .. , ironiskt , för tio över sju är när jag senast måste gå upp för att hinna med min buss . fast då hinner jag inte äta så bra frukost , kastar i min ett glas yoghurt bara medans jag sminkar mig . haha , bussen brukar gå halv . det tar fem minuter att gå . japp , är stolt . haha , men för cajsa tar det typ tre timmar MINST . man ringer henne klockan nio och sen klockan ett så ringer hon tbx . och då ba , aah . men jag måste fixa grejer . så när hela dan gått och när det blir mörkt så träffas vi . men bättre sent än aldrig ju ?
aja. jag måste verkligen få igång min kamera snart . jag lackar (a) . önskar min en ny till jul , men det kanske är onödit eftersom min fnukar bara att man bara kan ta typ 30 bilder på två batterier . så jag ska skaffa laddningsbara ;) . men jag vill hellre ha en ny mobil vilket jag verkligen har behov av. seriöst snart ramlar knapparna av . för er som inte vet så har jag en v800 från år 2000 som suuuuugeeer . haha , not joking^ .


Dagens Wanted :
fler halstabbletter eftersom Oscar snodde mina sista på svenskan -.- , haha .

dagens rekommendation :
Läs serien twilight . jag har själv inte läst den eftersom att den är utlånad i skolan och typ tusen personer står i kö .. , men aja. sen skulle jag vilja läsa ' i taket lyser stjärnorna' . den verkar bra . haha , otroligt asså . hur kunde jag blir 6 % boknörd ? haha . men iförsig , jag trodde pelle svanslös utspelades i Tyskland . okej de va en lögn . haha , uppsala sårå . haha , stolt . men jag är inte världintresserad utav böcker . bara riktit bra böcker , och just nu så har det flygit in typ 8 böcker samtidigt . och alla är utlånade . palla , jag ställde mig i kö för alla , eller , dom som var serier ställde jag bara mig i kö för dom första . fiffit ;) . just nu läser jag en bok som heter vägen till himlen . den e sorglig . juste ja , de va dagens rekommendation . haha , men läs twilight . det är första boken på en serie . den heter twilight på engelska . ettan heter om jag kunde drömma , tvåan heter när jag hör din röst och trean heter ljudet av ditt hjärta . konstit , för på engelska heter ettan twilight och tvåan heter moonlight nånting :S , aja weird . läs dom ! tror även twilight har kommit ut på film

nu ska jag sussa. men jag lovar att blogga imorron . då ska jag va med anton efter skolan . han envisas om att vi va hos mig men nejdu . keep on dreaming. haha . hare gött .

hårdakramar

Kommentarer & tankat
från erika

twilight har kommit på bio inte film ! :)

2008-11-27 @ 19:00:03
blogg http://erjka.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0