test is festis

ett litet test ..

Lovar du att vara ärlig? jag lovar.
Du heter: Lucy Erin Mokary Albinsson
Låt just nu: what have i done ?
Om du röker: nej
Beroende av: internet
Favoritkaraktär(er) i film: ingenaning
Vem behöver du mest just nu: anton och clara
Vad tror folk om dig: jag vet faktiskt inte
Stämmer det: eh ?
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon: va söt du är !
Hur imponerar man på dig: haha . skämt
Brukar du skratta för dig själv? hah japp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? clara - älskar dig lushan
Vart bor du: kyrkby / vallentuna
Trivs du där: aa .
Äger du några converse: nej
Festar du mycket: njee
Vad har du för mobil operatör: telenor suger !
Är du allergisk i mot något: pollen  
Nästa mål i ditt liv: jag vet inte riktit .. få många julklappar . haha
Hur svarar du i mobilen: hej de e lucy
Vem ringde du senast: clara
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: aa , desamma . hejdåå  
Antal sömntimmar inatt: nio
Sov du ensam: ja.
Tycker du om din pappa: det är väl klart !
Brukar du komma i tid: nej ... typ aldrig
När mår du bra: när nån nära ringer
När blev du fotad senast: igår kväll
Vanligaste färg på dina kläder: hm , brun , bit , svart , grå blå . haha tråkiga färger va ?
Är du smart: nej
Är du aktiv i skolan: inte ett dugg
Vem/vilka saknar du just nu: LINNÈA TULLBERG ÄLSKLING
Favorit dryck på morgonen: mjölk
När brukar du gå och lägga dig: olika varje dag
Är du blyg: jag vet inte . typ inte , kanske lite ibland
Vill du hellre ha mail än brev: jag vill ha mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: japp det gör jag !
Har du spytt offentligt: har aldrig hänt
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: jag vet inte.
Använder du stjärnor eller kajal: kajal
Vem/vilka har betyder mest i ditt liv: pojkvän , vänner & familj
Är du nöjd med ditt liv: aa . faktist ganska 
Är du bortskämd: nej. tycker inte jag iaf

hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0