gott & blandat på en lördag

hej där i vintervärmen ..
nu står brorsan i dörröppningen och dampar på mig för att jag ' låter för mycke när jag knappar på tangentbordet ' . mhm , moget ? men ni nya taktik är att ignorera hnm typ inte ens svara eller reagera när han är med . funkar , fast han blir jävlit frustrerad när han inte lyckas komma åt mig . tss .. , igår kastade han sina 50 enkroner på min när han totalt lacka loss för att jag råka ta hans saft (?) . så jag skulle plocka uppp dom . jag accepterade de för att slippa bli misshandlad och efter en halvimma så var hans femtio enkronror i prydliga högar . haha , han har en jävlit kort stubin . bra förebild också.
hursomhelst . över till det lite mer intressanta .
förlåt för att jag inte har bloggat.  men jag har ärligt talat haft mycke att göra. i torsdags så hade jag inte tid . inte i fredags heller . och hela dagen idag och igår typ så har jag hjälpt mamma att städa , handla och laga mat . vi hade nämligen en fest här idag . kulkul . det var en amerikansk högtid i torsdags . tacksägelse om ni vet vad det är ? . aja , det var typ när dom första vita kom till amerika.
sen så har man ju fastnat en del i telefonen med clara.  vilket har varit rulit . men hon blir bara segare ocg segare . haha nej , så ska jag inte säga . clara är någorlunda smart om man bortser från allt som hon tror är snilleblixtar . hhaha . jag har provat en ny funktion som har med blogg at göra ; bloggkoll , jag rekommenderar det . istället för att varje dag skriva in alla bloggadresser så är det bara att klicka sig in på hemsidan och se vad folk skriver . man kan även kontrollera sin egen blogg därifrån . så , det får bli dagens rekommendation .
och en dagens wanted ? . hmm .. det får väl bli julafton . det är det bästa som finna med snö vinterkänslan och julen. det är den bäst tiden på året . ser verkligen fram emot den kommande månaden . just nu föreslog mamma att jag skulle sätta på en film eller ngt från anytime . men vi får se hur det blir eftersom att alla är halvtrötta nu efter alla har gått . men ikväll hade jag kul. det blev inte så många iår ( en tradition inom ngr av mammas vänner ) . bara ngr st , alla ringde igår och var typ sjuka , tänkte ringa clara och fråga om hon ville haka på men tänkte att hon nog inte hade träffat hennes pappa på ett tag så jag lät henne slippa undan . en bra sak med denna högtid är dårå den goda maten . herregud asså . så sjuukt gott . massa olika saker som man bara äter en gång varje år .
nu börjar jag bli lite trött på min brusha eftersom han har börjat med ngn ny variant ; han kommer och öppnar dörren , ställer sig i trösken och nynnar . sen går han , lämnar dörrn öppen , jag stänger men efter ngn minute så mkr han och öppnar den igen . asså aaa ! jag pallar hnm inte mer . nu sitter dom på vid den andra datan och letar efter en bra fiml dom skulle se . ska snart försöka bli uppdaterad , yyes , jag hittade nyckeln som passar till min sovrumsdörr satt nu lär jag inte bli störd mer ikväll . jag ska nog säta mig och läsa lite . inte likt mig , men annars hänger inte min hjärna med . men jag vet inte . är bara sugen på att va lite duktig , dock inte diska haha . men ag är så himla trött . jag ska nog bara byta om , tvätta ansiktet och sen sussa . imrn bitti vill jag verkligen snarka länge . tänker inte gå på träningen imorron eftersom jag är otroligt förkyld . men det blir lite bättre iaf . inte ont i halsen längre , men hostan hänger kvar . åååh ! jag vill träna , typ springa och röra på mig . automatiskt blir det ju att man sitter inne i denna vinterkyla. och eftersom att jag inte har gått på träningarna ett tag nu eftersom jag har min jobbiga förkylning . nu ska jag kolla på fimlen . vet inte riktit vad den heter . men den verkar bra ;) . jag uppdaterar mer imrn. juste ! tråkit att johan fick åka ut i fredas . fast uppriktigt sagt så kunde han ju faktist inte sjunga ? . tycker att anna skulle va kvar ist. men nästa fredag ska faan robin åka . han suuger . okej , de gör han inte . när han sjöng ' the dock of the bay ' så var han överraskande duktig . men alice och kevin ska vara i finalen . där jag hoppas alice vinner . men kevin är väl den givna vinnaren ? . vad tkr ni ?
ha det så bra . - bara 18 dagar till min dag ^
hårdakramar

coolt , exakt nu är klockan 00:00 , haha . det händer ju ofta , varje natt . men skulle bara observera det ;) .

Kommentarer & tankat
från Anonym

Nej, jag tkr kevin & robin är dom som förtjänar finalen mest. Och sen vinner nog Kevin, hoppas jag ;)

2008-11-30 @ 13:49:47

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0