iskall lördag

hejsan mina fans.
ofta ni sitter inne på en lördag och läser min blogg ? haha . egentligen , ofta jag sitter inne framför datan en lördag ? . tss , hela förmiddan har jag haft fullt upp asså ! jag gick upp halv åtta för att spela fotbollsmatch . när vi kommer dit är planen täckt med två dm tjock snö. alla föräldrarna tar fram ngr spadar och börjar skotta. efter en halvtimme så är halva planen framskottad. men vi hade inte tid att skotta hela så vi körde sjumanna istället. de va skithalt. man kunde knappt springa. efter halvtid blåste dommarn av matchen för skadoriksken va för stor. vi ska spela om matchen ngn annan gång . fan asså . haha , jag ville verkligen ha sovmorron (a) . när jag kom hem så sa pappa åt mig att skotta uppfaten innan jag ens kommit innanför dörren . jag började skotta och när jag tillsut kom in så va jag helt frusen . sen tvinga pappa mig att gå med en massa porslin till mamma . och sen äta lunch där . sen när jag precis skulle gå hem igen sa han åt mig att jag skulle gå förbi ica och köpa ngr saker . man ba hallå ? jag är ingen hund , haha . nu ska jag göra iordning mig till emma & lovisas fest ikväll . jag ska va hippie . yeah , haha^ keativt av mig. hare så bra
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0