Last one..

tja. det här blir antagligen sista inlägget för idag ..
jag gör inte så mkt , men tänkte kolla på film lite senare , vi har nämligen telia , satt vi kan kolla på sf när vi vill
asså typ hyra film . sf anytime heter de , fast det finns inte direkt dom nyaste filmerna. jag va inne och kollade förra veckan och då var 'hairspray' den nyaste. haha , dom är lite efter , men de finns ändå ett par bra filmer. just nu sitter jag med min ansiktsmask och pratar med en massa kusiner och släktinga från USA via skype. coolt. dom är väl rätt sociala av sig .. schysta och så . idag har jag som sagt inte åstakommit så mycket. jag hann aldrig gå på en promenad som jag skulle göra. jusy nu sitter jag och dricker te , och ÅRETS FÖRSTA PEPPARKAKOR ! haha . de kanske inte är lika nyttigt som en promenad. men det är gott. jag känner att migränen börjar lossna lite . men jag har fortfarande ont i huvudet , men mår mycket bättre.
nu tänkte jag hitta på ngt. kanske chattar och vara lite mer social av mig . för just nu är det en massa som klagar på att jag inte svarar och skickar vibbar. jobbigt jobbigt .. det blev inte så märkvärdigt inlägg idag men det är ialla fall ngt för er att läsa och kommentera . gör de , inge kul att skriva för en tyst. imorgon ska jag röra på mig och vara riktigt utvilad tills på måndag.
sussa sött så skriver jag mer imorgon. lägger ut bilder då också om jag hinner, ska bara få igång den förbaskade kameran.
hårda kramar

Kommentarer & tankat
från erika

vi har också sf anytime, men vi har ivarje fall måånga nya filmer :-)

2008-11-16 @ 18:29:12
blogg http://erjka.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0